Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Behoorlijke korting op Hilleberg tenten bij Globetrotter - Forum Wereldfietser

Behoorlijke korting op Hilleberg tenten bij Globetrotter

Te mooi om waar te zijn???

Anja
Te mooi om waar te zijn?
Zo te zien op de hoofdsite hebben ze gewoon SALE met kortingen tot 50%, die Hilleberg tenten dus tot 30%.
(Kijk even op de site van Bever, Sale/kortingen tot 70% momenteel)

Negrelli verwees nog naar een site met (negatieve) recensies/reviews over globetrotter. Dat herken ik wel (ook) voor Globetrotter. Kom al 8 jaar een aantal keren per jaar in de vestiging Berlijn in Steglitz om even wat rond te neuzen.
Net zoals diverse winkelketens (V&D, H&B, Bijenkorf, Bever, deWit e.d.) zie je hier ook de verandering, met name bij de kleding, naar kleine subafdelingen per merk in 1 gebouw. Strategieën veranderen en vind ik niet altijd een vooruitgang.
Diverse winkelketens hebben het ook niet gered, ook om andere redenen niet. Het onderscheidend vermogen wordt steeds minder. Het is allemaal voorspelbaar geworden.
'Vroeger'(ben pas 66) kon je in een outdoorzaak naar bijv. een korte broek zoeken en 2-3 rekken bekijken waar alle merken door elkaar hingen. Had zijn voordelen, vind ik.
keesm54 schreef:
zo 16 aug, 2020 13:30
Te mooi om waar te zijn?

Negrelli verwees nog naar een site met (negatieve) recensies/reviews over globetrotter. Dat herken ik wel (ook) voor Globetrotter.
Als je de recensies goed leest gaat dat wel wat verder dan minder dienstverlening. Van foute incasso's, producten wel besteld niet geleverd omdat ze bijvoorbeeld niet meer op voorraad zijn, mensen die geen geld terug krijgen. Proces niet op orde of faillissement op handen? Ik ga de gok toch maar niet wagen.
Daarom geef ik ook aan, te mooi om waar te zijn.

Durf het risico niet te lopen.
Wachten op een andere aanbieding
Bij Carl Denig ook Hilleberg in de aanbieding. Wel vaak maar 1 tent beschikbaar. Showmodel? Er staat verder niets over vermeld.