Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Artikel in de Op Pad over fietsen zonder haast - Forum Wereldfietser

Artikel in de Op Pad over fietsen zonder haast

Hoi,
Ik moet toegeven dat ik het artikel in de laatste Op Pad over fietsreizen zonder haast best een goed artikel vindt; temeer omdat mijn reizen ook veel meer kilometers plegen te omvatten dan de plaatsen hemelsbreed uit elkaar liggen.
Misschien is "haast of juist geen haast" een mogelijk thema voor een nummer van ons blad?
Groeten,
Leon

Hoi Leon,

Inderdaad een leuk onderwerp! Ik vind het ook aangenaam om niet het meest efficiente als doel te hebben. In ons deel van de wereld moeten we elke dag al zo efficient doen. Afgelopen vakantie 3 weken gefietst in een land van 200km lang en 50km breed..... Heerlijk!

Groeten, John.

Peter Delpeut heeft dat ook mooi omschreven in zijn boek De Grote Bocht. Het beste fietsboek sinds jaren. Leon ik zal je voorstel voor het thema meenemen bij de redactievergadering volgende week vrijdagavond.
Graag meer ideeen omtrent dit thema. Gooi het maar op het forum, want er moeten wel bladzijden mee gevuld kunnen worden.

Overigens ontving ik een mailtje van Peter (zie hieronder zonder foto):

Go West, Young Man!
een reis door het land van de cowboyfilm

een film van
Peter Delpeut en Mart Dominicus

op televisie!


Vrijdagavond, 9 januari 20.35
in Het uur van de wolf
Nederland 3

toch maar kijken?