Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsfotografie - Forum Wereldfietser

Fietsfotografie

Impressions from bicycle travels - http://www.projection3.com

Beste medefietsers,

Onze website is vandaag uitgebreid met nieuwe impressies. De update bestaat uit recente foto's geschoten in het zuidwesten van de Verenigde Staten, ondergebracht in 6 fotogalleries met de titel "cycling landscapes".

Graag nodigen we je uit om een kijkje te nemen : Cycling landscapes

Groeten,

Paul Jeurissen & Grace Johnson

Afbeelding

Wat een prachtige site jongens, hij staat al in mijn favorieten.
Complimenten!

Mooie foto's hoor!
Veel telelens werk?
Wat voor camera en welke lenzen sleur jij mee op de fiets?

Ik vind zelf fotografie ook heel erg leuk (zie mijn foto-site: http://www.ezfotografie.nl ), maar vind het zeulen van die zware lenzen best lastig!

Heb het zooitje wel meegenomen op onze fietstochten dit jaar en zal het volgend jaar naar de Noordkaap ook weer in m'n fietstassen proppen! En hopelijk heb ik dan een mooie nieuwe telelens erbij!

Groetjes, Ellen (van El & El)

Hoi Ellen,

De meeste foto’s zijn gemaakt met een canon A1 (oud beestje) + tele, maar ik ga het liefst voor de 28 mm lens. Dat meeslepen valt niet altijd mee, maar je “karretje” ligt in ieder geval lekker stabiel op de weg :wink:.

Groeten,

Paul

Hallo Paul en Grace,

Mooie foto's op een eveneens mooie site!!!

Hebben jullie zin om deze foto's of dia's tijdens een wereldfietser activiteit voor een groep geintresseerden te laten zien?
Tijdens ons voor en najaars weekend en tijdens de kargadoor middagen in oktober en januari kunnen we dit soort mooie plaatjes goed gebruiken.

Mochten jullie er zin in hebben neem even contact op met john@wereldfietser.nl

Groeten, John.

Hi Paul en Grace,

Echt een geweldige website! Ik zou het FANTASTISCH vinden als jullie een keer een dialezing kunnen houden. Wordt vast wel lekker droog en relaxed, zoals ik jullie ken.

Groet,
Rena :wink:

Bedankt voor de aardige reacties ; de eer is te groot :oops:

Graag zouden we een keer een diapresentatie willen doen. Echter, deze tak van onze hobby is inmiddels volledig uit de klauwen gelopen ; we proberen dingen te maken met 4 diaprojectoren, computergestuurd met muziek en commentaar etc. Allemaal erg leuk, maar het kost zo veel tijd dat we hebben besloten om het projecteren voorlopig te laten voor wat het is en ons alleen bezig te houden met de website + foto’s afdrukken en zo. We zullen echter zeker een seintje geven als we met dialezingen aan de gang gaan.

We zouden het wel leuk vinden als onze foto’s mogen hangen in de kargadoor tijdens de nieuwjaarsreceptie 2005.

Groeten,

Paul & Grace

Hallo Paul en Grace,

Leuk dat jullie foto's willen ophangen op de nieuwjaars receptie.
Jammer dat ik dan net in Zuid India moet vertoeven.
Ik denk dat de foto's veel bekijks zullen hebben.

Groeten, John.

heel erg mooie foto's, mijn complimenten. ook enorm mooi gedaan dat telkens weer de fietser terugkomt op de foto's, soms ook heel klein. dan zie je toch weer hoe nietig wij mensen zijn vergeleken met de enorm grote natuur.
Impressions from bicycle travels - www.projection3.com

Onze website is vandaag uitgebreid met een grote update, recente foto’s geschoten in het zuiden van India met het thema “fietsen in India”.

Cycling in India
Indian bicycles
Professionals
Travelling about
Kanyakumari
Grapes – on the road

Groeten,

Paul Jeurissen & Grace Johnson,

Afbeelding