Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onze droomreis: cycling the Americas! - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Onze droomreis: cycling the Americas!

160 berichten
Prach-tig, de foto's en de laatste blogs. Vooral de voorlaatste is erg herkenbaar, maar ook de moeite die het kost om afscheid te nemen.
Dankjewel voor de complimenten Robertjan!

Zo'n reis een bijzondere ervaring!
We hebben een 'ommetje' in Bolivia gemaakt! Wat een prachtig land met lieve mensen en het is altijd feest!

Lees (en vooral bekijk) ons nieuwste verslag hier: 'Een ommetje in Bolivia'.

Veel foto's deze keer, maar het is dan ook zo leuk hier! ;)

Enjoy!
Hoi Elmar & Ellen,

Ik lees de blog dikwijls voor het slapen gaan en het lukt goed om lekker weg te dromen bij jullie verhalen en gemaakte foto's. Erg mooi.

Veel plezier in Peru en al wat nog komen gaat!
Hi Friso,

Dankjewel voor je reactie! Altijd leuk om te horen. :)

Volgende film is in de maak!

Gr. El en El
Omdat er toch allemaal 'ongewenste beestjes' meereizen in m'n darmen en we even vast zitten in Cusco, tijd om weer wat verhaaltjes, foto's en misschien ook nog wel een video te posten!

Het eerste verhaal met natuurlijk weer een selectie foto's staat online, lees "Maybe later" hier. Over Titicaca en Tambopata National Reserve in Bolivia en Peru.

Liever alleen de foto's van Peru bekijken? Dat kan hier.

Have fun! Morgen volgt tweede verhaal. ;)
Wederom prachtige foto's, jullie maken het allemaal maar mee! Zo te zien hebben jullie het naar de zin gehad met Paul en Jan. Ben benieuwd naar het tweede gedeelte en eventuele filmpje.
Friso, dankjewel voor je reactie!

Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest, de parasiet is gelukkig dood, maar de infectie gaat nog vrolijk door. De boel is op kweek gezet, dus helaas weer vier dagen extra 'wachten', maar ja, dat hoort ook bij een wereldreis! ;)

We hebben zojuist ook een kort verhaaltje over Machu Picchu online gezet. Duur, toeristisch, maar overweldigend mooi! Hadden het niet willen missen!

Lees "Van 'Sexywoman' tot Machu Picchu" hier.

We hopen dat jullie een beetje mee kunnen reizen met ons op deze manier, dus veel plezier ermee. Op naar de video (toch tijd zat!) ;)

Elmar & Ellen
Ik weet niet of jullie onze berichten al zat zijn.. ;)

Hierbij dan de videofilm van ons avontuur in Bolivia.

See you!
Wat nu zat??? We zitten gewoon te wachten op verhalen, foto's, film....heerlijk weer.
Zeker niet! Hoop nieuwe indrukken weer, wat geweldig moet zijn. Ook flink afgestoft! Veel plezier en beterschap!
Prachtige verhalen en schitterende beelden, daar kan een mens toch geen genoeg van krijgen.

Puur genieten. :D
Thanks voor jullie reacties!

Misschien maken we nog wel een kort filmpje over Machu Picchu. :)
Zaterdag pas de uitslag en we hopen zo dat we zondag weer lekker op de fiets kunnen zitten!

Zijn ook voordelen, Cusco heeft best goede restaurants, dus we eten veel lekkere dingen! Hoewel, de cavia hebben we nog niet geprobeerd! ;)
Beterschap! Qua maag- en darmproblemen heb ik ook het nodige gehad in Zuid-Amerika, maar dat kan ook een kwestie van gewenning zijn.
De cavia lijkt qua smaak overigens veel op eekhoorn, wat ik persoonlijk best lekker vind.
Hahaha! Ik heb ook nog nooit een eekhoorn gegeten...

Maar we zijn nog wel even in Peru, dus gaan het vast een keer proberen.

Maag- en darmproblemen (parasiet en ontsteking) zijn opgelost, maar blijf maar een urineweginfectie houden.. die willen we ook opgelost hebben voordat we verder de bergen in trekken naar Huaraz. Want ik fiets er al bijna twee maanden mee...
Oeps! Vimeo heeft de video verwijderd omdat 'de muziek' niet mag...

Muziek nummer heb ik legaal gekocht, weet iemand hoe dat precies zit?

Heb hier nooit eerder problemen mee gehad! Iemand een oplossing?
Ik ben bang dat we voortaan zelf maar moeten gaan zingen..

:(
Je mag ook je eigen gekochte muziek niet gebruiken in een video als je je video openbaar aanbiedt. Rechten vrije muziek (speciaal voor video) kopen of gratis downloaden onder bepaalde voorwaarden van de Creative Commons. Google maar es, er zijn legio voorbeelden. Ook op Vimeo http://www.vimeo.com/musicstore Of soms een overeenkomst aangaan met een muziek maker zoals ik

Groetjes B
Ja, ik las het ook...

Helaas... Daarom idd maar zelf gaan zingen :)

We kunnen eens rond gaan neuzen binnen vimeo wat ze te bieden hebben qua muziek, anders einde video's online.
Het is niet anders. ;)
Ons laatste blog is al weer van een tijdje terug! Maar treur niet, we hebben zojuist weer een verhaaltje online gezet met best wel veel foto's. :)

Lees 'No mountain too high, no valley too low!' over onze laatste avonturen in Peru of geniet gewoon van de plaatjes. :)

Ohja, niet alle foto's staan in het bericht (wel veel), wil je ze allemaal bekijken, ga dan naar 'Foto's Peru'.

Veel plezier weer en tot de volgende keer!
El & El