Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marjan, waar gaan jullie dit jaar fietsen? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Marjan, waar gaan jullie dit jaar fietsen?

Maarten & Line schreef:Hoi Erik,

Duitsland vonden wij erg prettig. Ik kan me voorstellen dat het ook met kinderen goed toeven is.
Je zou bijvoorbeeld een stuk van de Via Augusta kunnen fietsen.

Maarten
Eigenlijk ben ik niet zo van Duitsland, maar dat is zonder enige geldige reden. Ik zal het eens bekijken. Is het wel een beetje avontuurlijk voor de kinderen? Die vinden wildkamperen erg leuk(zo af en toe). Is dat mogelijk daar?
gios schreef:Die vinden wildkamperen erg leuk(zo af en toe). Is dat mogelijk daar?
Officieel niet. Maar dat maakt het extra spannend. :lol:

Peter
Wij hebben ons tentje wel eens op een rustig plekje neergezet waar het officieel niet is toegestaan. Maar de campings in Duitsland bevielen ons ook erg goed. Op een gegeven moment begonnen we tegen elkaar te grappen dat het in Duitsland blijkbaar verplicht is om na elk seizoen de wasgelegenheid compleet te renoveren, zo netjes zag het er overal uit.
Leuk draadje! ik ga dit jaar naar van eind mei tot eind juni naar Kirgizië, heb mijn route nog niet helemaal rond, dus als er iemand nog tips heeft, laat maar komen!

Gerrit
http://bicycletracks.blogspot.nl/
Hallootjes :-)

Ik wilde dit jaar met een goede vriend naar Berlijn fietsen. Maar door omstandigheden gaat dit niet door.
Tja, dan ga ik gewoon met mijn ATB Koga Miyata Travelliner Lady en BOB de Ronde van Nederland fietsen. Is voor mij nog een hoop te ontdekken in eigen land :-D

En, met mijn tocht wil ik geld ophalen voor de CliniClowns. Zijn er mede fietsers die mij willen sponseren?
Maarten & Line schreef:Haha, qua landschap kom je dan in de hemel wel aan je trekken maar ik vind de grote kans op regen en koud weer toch vrij groot. (En dan zag ik nog maar even niets over de midgets.)
Volgens mij komen in Schotland niet significant meer kleine mensen voor dan elders, hoor.
applemeisje schreef:Hallootjes :-)

Ik wilde dit jaar met een goede vriend naar Berlijn fietsen. Maar door omstandigheden gaat dit niet door.
Tja, dan ga ik gewoon met mijn ATB Koga Miyata Travelliner Lady en BOB de Ronde van Nederland fietsen. Is voor mij nog een hoop te ontdekken in eigen land :-D

En, met mijn tocht wil ik geld ophalen voor de CliniClowns. Zijn er mede fietsers die mij willen sponseren?
Wanneer ga je hem fietsen? Misschien kom ik je wel tegen onderweg.
applemeisje schreef:Hallootjes :-)...

En, met mijn tocht wil ik geld ophalen voor de CliniClowns. Zijn er mede fietsers die mij willen sponseren?
Sapperdeflap, weet je dat zeker?
http://www.koelman.com/2008/opgezadeld- ... liniclown/
Wij vertrekken 19 maart per vliegtuig naar Faro en fietsen dan in ca 8 weken terug naar Nederland. Totaal 3800/4000 km
We gaan eerst langs de portugees/spaanse grens een 400 km omhoog en steken dan ter hoogte van Lissabon over naar de Zilverroute van Sitters in Spanje, we pakken in noord spanje bij Leon nog een stuk Santiagoroute mee en gaan vervolgens via de route "Oude wegen" weer huiswaarts.

Wij hebben een wilsverklaring bij ons dat als we door wat voorreden ook in een ziekenhuis belanden we geen CliniClown aan ons bed willen hebben.....


Ben & Ingrid