Additionally, paste this code immediately after the opening tag: den haag-aerdenhout met een pugs/de laatste etappe van Yopie - Forum Wereldfietser

den haag-aerdenhout met een pugs/de laatste etappe van Yopie

Begin deze maand reed Yopie met dr pugs door nl. Ik zou een stukje meefietsen. geen idee wanneer en hoe (planning op werk is nog wel eens ad hoc.en die van yopie leek ook flexibel. uiteindelijk werd t het laatste stukje. Het weer was een beetje herftstig (geen peil op te trekken dus). We haden afgesproken op haar logeerplek in hartje centrum. Gelukkig kan je dan snel t bos in. Dat is de achtertuin van Beatrix. Via meijendel ging de route naar boven. Waar we na een tijdje op de lf 1 belanden. Vrolijk babbelend kwamen we bij noordwijk waar de koffie/thee met geak nar binnen werd geschoven. De herfstkleuren waren mooi de grijze luchten ook. Het windje mee was ook prima. Helaas weren we inghaald door een regenfrontje. Er was iets voorspeld, dit was wel wat veel. T frontje ging vrolijk met ons mee. Helaas was ik bij station Aerendhout niet zo sterk om de verleindg te weer staan halfuurthej met de train en dan ben ik weer bijna thuis of verder doorploegen door een wat minder mooi Nederland.. Yopie begreep t gelukkig. Ze stampte nog een tijdje door tot dr eindbestemming.
Leuk hoor! Zijn jullie ook door mijn achtertuin gekomen, Katwijk... Je hebt de boulevard niet op z'n mooist aaangetroffen helaas, met alle werkzaamheden voor de nieuwe ondergrondse parkeergarage annex kustversterking...
huh, en wij waren niet uitgenodigd? :lol:
Ha die Lennart! :D
Leuk te lezen! En een regenfrontje?? we waren al snel twee verzopen katten :D , in Amsterdam aangekomen kon je me ook helemaal uitwringen.
Maar het was lekker trappen en een mooie route, behalve dan het stuk Zandvoort - A'dam.

De avond daarvoor liet Lennart me Den Haag zien, mooie stad. Was er nog nooit geweest en was leuk om eens het Binnenhof enzo te zien, dat zie ik anders alleen maar in het zweedse nieuws.

Travelmaster schreef:Leuk hoor! Zijn jullie ook door mijn achtertuin gekomen, Katwijk... Je hebt de boulevard niet op z'n mooist aaangetroffen helaas, met alle werkzaamheden voor de nieuwe ondergrondse parkeergarage annex kustversterking...
Ja das waar, allemaal werkzaamheden en Lennart werd nog van z'n fiets gewezen: 'Hier wordt niet gefietst.' Als brave zweedse was ik natuurlijk allang afgestapt en kreeg dus alleen maar voor de honderduizendste keer de opmerking ''Wow wat een dikke banden!" te horen. :)
jasmon schreef:huh, en wij waren niet uitgenodigd? :lol:
volgende keer Jan!
Yopie schreef:
Als brave zweedse was ik natuurlijk allang afgestapt en kreeg dus alleen maar voor de honderduizendste keer de opmerking ''Wow wat een dikke banden!" te horen. :)
Waren de Zweedse charmes niet voldoende? :wink:
jasmon schreef:
Yopie schreef:
Als brave zweedse was ik natuurlijk allang afgestapt en kreeg dus alleen maar voor de honderduizendste keer de opmerking ''Wow wat een dikke banden!" te horen. :)
Die Kattukers zijn ook niks gewend... Jullie hadden over het strand moeten gaan, even lopen bij de uitwatering maar daarna heerlijk rechtdoor:)!
die pugs kan dat prima. mn crosscheck is er iets minder voor en zeker enit op mn huidige banden.
Lennart ging de pugs nog even testen: op een ruiterpad met diep los zand en dikke sporen. Dus hij viel gelijk om. :D Hij nog een keer proberen, maar nee hoor de pugs wilde niet. Ik uitleggen: 'dat is te diep, te los zand, bagage werkt ook niet mee, kom nou maar lekker op het asfalt ..'
Maar nee hoor, met een aanloop moest het vast wel lukken. Dus het asfaltpad omhoog, met een vaartje naar beneden en dan hop het ruiterpad op en gelijk weer vastzitten. :D

Helaas heb ik geen plaatje.

En zijn Surly Cross, lekker fietsje! Vooral na vele km op een beladen fatbike.