Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 5000km on the road ;) - Forum Wereldfietser

5000km on the road ;)

Afgelopen jaar namen we beiden ontslag en stapten op de fiets voor een reis zonder einddatum en zonder specifiek doel. We zijn inmiddels al ruim 5 maanden en 5000km onderweg. Fietsten via de R1 van Amsterdam naar St.Petersburg, stapten op de trein naar Moskou en Vladivostok en een ferry naar maf Korea. Fietsten daar wat rond, pakten nog een ferry en zijn nu inmiddels al drie weken onszelf kostelijk aan het vermaken in Japan. Onze website is nog steeds heel erg 'under construction' maar mocht je ons willen 'volgen' dan kan dat hier! Groet, jan en san
http://www.bikeabout.nl/log/post/road-to-bikeabout
Mooi leven he Janneke! :)

Enjoy! Op naar de volgende 5000!
Bij elke mijlpaal mooi weer op de foto, jullie hebben het goed naar de zin zo te zien. :D Veel plezier met de komende mijlpalen!
Jaa, dank beiden! Het is idd heerlijk el en el, hopelijk nog minstens 5000km meer !
Wat een mooie reis!!

Ik mag (samen met mijn vriend) over 5 maanden op de fiets stappen! Het wordt steeds spannender en werkelijker. Vooral werkelijker, want na 2 jaar sparen komt het nu dichtbij. We nemen beide ontslag en vertrekken op de fiets richting Australie.

Hilde
@Janneke op naar de volgende ....tig kilometers. Mooie interessante reis tot nu toe.

@hildepl - veel plezier op weg naar Australie - houd ons op de hoogte van hoe het gaat. Zelf wil ik over een aantal jaar (dmv een sabbatical) in Australie/ New Zealand gaan fietsen - althans dat is de droom/ wens.