Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Het wordt fietsweer komend weekend. Wat gaat iedereen doen? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Het wordt fietsweer komend weekend. Wat gaat iedereen doen?

Aniphys schreef:Wat een toeval, ik ben net terug van een rondje zuid-Gent / Vlaamse Ardennen. Uiteraard ben ik (een uurtje of wat geleden) Oudenaarde gepasseerd...en pikte ik een 15%-er mee in Leupegem.
Afbeelding :?:

Carl
:lol: Jouw 15%-er en de mijne zijn niet combineerbaar :wink:
Gisteren van Oostende naar Sint-Niklaas gefietst. Zalig! Het weer was goed, ik denk dat ik het hele deel een lichte meewind had.
Nu weer werken, volgende week rond Mol :D
Carl schreef:
Aniphys schreef:Wat een toeval, ik ben net terug van een rondje zuid-Gent / Vlaamse Ardennen. Uiteraard ben ik (een uurtje of wat geleden) Oudenaarde gepasseerd...en pikte ik een 15%-er mee in Leupegem. [/quote

Carl
De Achterberg bij Leupegem is maar 11%. Boven heb je wel een prachtig uitzicht over de Schelde en het dal van de Maarkebeek.
De Achterberg bij Leupegem is maar 11%.
Ik had het niet op de achterberg maar op de Ladeuze. Daar gaf m'n GPS 15% aan op het einde. Oh ja, het kan natuurlijk een percentje meer of min zijn, maar meestal is hij behoorlijk accuraat heb ik al gemerkt. Blijkt ook uit andere waarnemingen. :-)

Los van de cijfertjes...het is een prachtig landschap en een aanrader om door te fietsen.
bert sitters schreef:
Carl schreef:
Aniphys schreef:Wat een toeval, ik ben net terug van een rondje zuid-Gent / Vlaamse Ardennen. Uiteraard ben ik (een uurtje of wat geleden) Oudenaarde gepasseerd...en pikte ik een 15%-er mee in Leupegem. [/quote

Carl
[tekst van Bert weggehaald]
Tip: klik in de teksteditor eerst op 'Voorbeeld', dan zie je vanzelf dat het citeren een rommeltje is geworden voordat je je bericht verstuurt.

Groetjes,

Carl
Een rondje op de veluwe (65km) vanaf Nunspeet, Epe, Apeldoorn, Elspeet en weer Nunspeet. Heerlijk fietsweer
Kwartiertje met m'n zoon op de speelplaats achter. Buikgriep :cry: ... Dat komt een fietsweekend niet ten goede.
Een rondje West Lake in Hanoi, Vietnam, in de zeikmiezer. :?
Loes
Gisteren een rondje Voorthuizen-Nijkerk-Arkemheenpolder-Stroe-Harskamperzand-Kootwijkerbroek-Voorthuizen. Lekker afwisselend landschap en heerlijk rustig eind van de middag, omdat waarschijnlijk iedereen in de kerk zat.
En het volgende mooie fietsweekend dient zich al weer aan, zo lijkt het!! :D
Dirk
Retourtje Raalte is in ieder geval voorspoedig verlopen. Fietsje heeft het wederom goed uitgehouden... Alleen jammer dat ik vandaag na de 300 km van het weekend nog maar amper kon lopen.
Clank schreef:Retourtje Raalte is in ieder geval voorspoedig verlopen. Fietsje heeft het wederom goed uitgehouden... Alleen jammer dat ik vandaag na de 300 km van het weekend nog maar amper kon lopen.
Meer trainen :lol: !
Dát was nou ook precies de reden van deze rit. Het doel gaat zijn om 600 km te rijden in 5 dagen met 1 rustdag.
Van waar naar waar? En dus eigenlijk 150 per dag begrijp ik?
Het idee is om naar Eroica Britannia te gaan in Juni. Dat is dus 3 dagen lang nét iets meer dan 150km fietsen om er te komen, op zaterdag rustdag en dan zondag is de tourtocht daar van 100 mijl.

Echter is het zo dat ik de eerste 2 etappe's dan alleen zou moeten doen, en dat daarna een vriend van mij aanhaakt, maar misschien pak ik wel gewoon de trein voor de eerste 2 etappe's. Beetje afhankelijk hoe het dan gaat.

Ik denk sowieso wel dat met rustig aan doen wat meer km's te halen is. Ik heb de gegevens van een gps logger van zaterdag en ik kwam uit op een gemiddelde snelheid van 20km/h inclusief pauzes. Dat is dan misschien ook weer wat te veel van het goede. Kruissnelheid lag rond de 25km/h.

Terugweg was sowieso het idee om de trein te pakken.
Ik ben jaloers op jullie!
Ik mag twee weken niet fietsen nadat ik afgelopen Donderdag aan mijn neus ben geopereerd.
Klaas de Pelgrim