Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Het wordt fietsweer komend weekend. Wat gaat iedereen doen? - Forum Wereldfietser

Het wordt fietsweer komend weekend. Wat gaat iedereen doen?

Het wordt prachtig fietsweer komend weekend. Wat gaat iedereen doen?
Ik ga naar Oudenaarde(Oost-Vlaanderen) aan de Schelde en aan de voet van de Vlaamse Ardennen. De gehele streek staat al vol van de voorbereiding op de grote dag 5 april a.s.: de Ronde van Vlaanderen.
En natuurlijk: "Oudenaards bier! Donker en stralend, gesmolten brons.....,"aldus Felix Timmermans.
Retourtje Mierlo-Raalte staat bij mij op de planning. 2x 150km. Voor mij binnen Nederland een record.
Ik ga tegendraads doen, ik ga in het Horsterwold wandelen.
Eerst zaterdag naar de fietsbeurs bij Jan Brinkman, daarna naar Elburg auto parkeren en dan................60 a 70 km fietsen. 8) naar de Veluwe.
In de tuin werken. :)

Ronald van der Perk
Met mijn racefietsmaatjes een rondje duin en bollenstreek doen.
Daarna bezoeken wij een lokale bierbrouwer.
Hoop dat het dorstig weer wordt. :D
Dirk
Deelnemen aan mijn eerste BRM 200 km.
Rondje Achterhoek/Twente langs NTKC kampeerveldjes: Deventer-Winterswijk-Ootmarsum-Deventer. Alvast een deel van de route verkennen voor het Achterhoekweekend van de Wereldfietsers in september.

Ben & Ingrid
Zaterdag op de fietsbeurs bij Jan Brinkman in Dronten lezing geven over de eerste fietsvakantie. Zondag misschien wel een stuk fietsen. Het wordt weer eens tijd.
Wim
dik5 schreef:Met mijn racefietsmaatjes een rondje duin en bollenstreek doen.
Daarna bezoeken wij een lokale bierbrouwer.
Hoop dat het dorstig weer wordt. :D
Dirk
Doe Eric de groeten, goede brouwer ;-)

Ik ga naar Bremen en terug (eerst stukje met de auto).
Hangt een beetje van de hoeveelheid zout op de weg af. (wordt hier nog als een gek gestrooid)

Anders een rondje Fochteloërveen
In zo'n weekend komen racefietsen (en motoren :( ) uit de kelders, schuren en zolders.
Ook mijn racefiets.

Heen en weer naar Brabant.
Zaterdag korte route langs het Amsterdam Rijn-kanaal.
Zondag een paar lusjes over Veluwse en Stichtse heuveltjes terug.
Mijn vrouw helpen met ramen wassen en daarna een lekker rondje Westerwolde! Eindelijk weer....
cabonga schreef:Deelnemen aan mijn eerste BRM 200 km.
Mooi, dan bestaat de kans dat we mekaar daar tegen het lijf lopen want ik ga ook naar Moeskroen :D
Wel zien dat we, als randonneurs, tussen Brugge en Damme niet tussen de "coureurs" verstrikt raken die net dan ook Brugge-Harelbeke rijden.... :wink: .
Hoi,
Ik ga een Rondje Groningen fietsen. Doe gezellig mee: 10 uur verzamelen voor het Gronings station bij het Peerd van Ome Loeks.
Groet, Petra.
Hier een klein rondje utrecht om weer wat aan de fietsafstandkilometers (oops is dat wel een woord? :wink: ) te werken.
Yep, Jansenius....BRM in luignes/moeskroen.
de cofidis bus heb ik reeds zien staan in zedelgem.
Als debutant sluit ik me braaf aan bij de groep van 8 u. De tocht reed ik 2 weken geleden op mijn eentje, dus k heb goede hoop dat het ook in groep lukt. Deze met het oudste fietsje (veronderstel ik) ben ik :D
(Giant expedition zw/blauw met geel ortliebke)
zaterdag op de fiets naar kiel windeweer en zondag weet ik nog niet
zondag een rondje bij Utrecht
zaterdag een verjaardag maar zondag een rondje dordrecht/zwijndrecht/alblaserwaard en weer terug :)