Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsers nu onderweg? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Wereldfietsers nu onderweg?

Ai ai jai die nederlanders toch met hun fiets. Ik ben in iringa vanaf kaapstad en ga nu richting kilimanjaro.
Henk van Dillen is in Kandalaksha aangekomen, zij het per trein. Er was kennelijk slechts één druk bereden weg beschikbaar om te fietsen, en dat heeft hij, terecht vermoed ik, als te gevaarlijk beoordeeld.
In dit verslag beschrijft hij zijn reis naar en aankomst in Kandalaksha.
Maar meer bijzonder nog vind ik de uitgebreide reactie van Olga Lipina onder zijn verslag. Zij was in 1996 een van de 36 deelnemers aan een tocht van Murmansk naar Zaandam! Haar man, die ook bij dat evenement aanwezig was, is als fietser 5 jaar geleden bij een verkeersongeluk om het leven gekomen. Ze waarschuwt Henk voor de levensgevaarlijke weg die hij nog tot Murmansk te gaan heeft.
Het is zijn eigen keuze, maar aangezien de weg waar hij moet rijden wel heel erg lijkt op veel wegen op die Russische YouTube-filmpjes van on-board-camera's... ik zou me er niet echt veilig op voelen gezien het rijgedrag op dergelijke wegen.
Bert is inmiddels onderweg. Nu nog in Nieuw-Zeeland, vanaf half maart fietst hij vanuit Bangkok via China terug naar Nederland. Zijn blog met foto's en verhalen vind je op http://bertvinken.nl
Ik ben nog steeds onderweg, 15.500km gefietst en inmiddels op Isla Chiloé (Patagonië). Nog maar een klein stukje!! :lol:
Is TravelingTice nog niet genoemd? Zijn vlogs zijn erg leuk, zit nu in Perth.
https://travelingtice.com/
Wij, Dennis en Nicole, stappen 23 februari op de fiets richting het oosten (Indonesië) vanaf huis.
Zijn er nog meer mensen die net onderweg zijn of rond die tijd die kant op fietsen?
Altijd leuk om contact te hebben onderweg middels bijvoorbeeld Whatsapp, Instagram enz.
Bij interesse stuur me even een pb. Of kijk op instagram: pedalenenverhalen of www.pedalenenverhalen.nl
Groeten, Dennis en Nicole
Iedereen die een echt lange reis gaat maken, heel veel succes en plezier, het kriebelt soms toch wel, haha, ik houd het toch bij Europa :)
Nu wilde ik graag een website/vlog van een Nederlandse fietser volgen,
een fietser die nu onderweg is en hier onlangs getipt is...
Maar ik kan de link niet meer terug vinden :(
Het was iets met Wander? Ik weet het echt niet meer. Weet iemand wat ik bedoel?
Terra schreef:
ma 25 feb, 2019 22:39
Nu wilde ik graag een website/vlog van een Nederlandse fietser volgen,
een fietser die nu onderweg is en hier onlangs getipt is...
Maar ik kan de link niet meer terug vinden :(
Het was iets met Wander? Ik weet het echt niet meer. Weet iemand wat ik bedoel?
ahhhh, ik weet het weer; www.Wheelstowander.com
Rare titel ook. :D
3 april 2019 vertrek ik vanaf Rotterdam richting China/Chinese muur!
Mijn reisavonturen kun je volgen via www.facebook.com/ericopdefietsNL

Ik vind het leuk als jullie mij volgen, hebben jullie nog waardevolle tips of kan ik jullie ergens mee helpen?
Kom ik nog wereldfietsers tegen op de route naar China? ;)
Leuk om te volgen.
Veel plezier.
Gr Anja