Additionally, paste this code immediately after the opening tag: mijn fiets videos - Forum Wereldfietser

mijn fiets videos

mijn fiets videos in youtube : Rusland - Tibet - Mongolie - China
youtube ---> fransdefietser
Hallo Frans, oud nieuws voor mij, want ik heb al met veel plezier je video´s bekeken via youtube. Het geeft een goed beeld van de reis. Vooral de video door Siberie is me bijgebleven. Komen er nog nieuwe?
Wat een fantastische reizen Frans! Ik geniet enorm van je filmpjes, ben helemaal fan van de voormalige USSR landen! We hebben al twee uur zitten kijken :wink:

Zin om je filmpjes ook toe te voegen aan WorldCycle Videos?

Tip: Wanneer je op Youtube bij Deel de link kopieert, plakt op de Wereldfietser, deze geheel selecteert met je cursor, onder Videos bovenaan je tekstbericht kiest voor Youtube dan krijg je [youtube]jouw video link[/youtube] en dat ziet er veel mooier uit >>>

Geweldig Frans, je bent een Bikkel !
Peter.
Je maakt een heel goede indruk van je reizen. Je fietst niet alleen maar je gebruikt ook veel tijd om je filmpjes te maken. Daarbij laat je tijdens het fietsen ook graag de omgeving zien. Een paar reizen van je gezien maar mankeert er nooit iets aan je fiets?
Echt mooi. Heel boeiend, ga van de week weer verder kijken als ik meer tijd heb.