Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen langs de Wolga - Forum Wereldfietser

Fietsen langs de Wolga

Hallo mede Fietsers.
Heeft iemand ervaring met het fietsen langs de Wolga of een deel er van?
Ik zag op de Duitse TV. een verslag van een reis per vrachtschip over de Wolga en Dacht het is daar best mooi en rustig.
zijn er routes van?
Het enige wat ik kan vinden is dat de Wolga word overgestoken of waar hij uitmond.
Klaas de Pelgrim
Mijn vrouw komt uit die contreien, ik zal haar eens vragen. Ik weet niet zeker of er veel jaagpaden of andere geschikte fietswegen langs de Wolga liggen. Spreek je de taal trouwens een beetje, of niet? De jongere generatie is steeds beter met Engels, maar zodra je buiten de steden gaat kan dat een punt worden.
Nee die taal speek ik niet, maar ik speek ook geen Frans, Spaans of Portugees en daar fiets ik ook en kom met alles thuis dus dat moet geen probleem zijn.
Klaas
Taal is toch helemaal geen probleem meer sinds er smartphones bestaan? Google Translate werkt tegenwoordig zelfs offline en die weet echt het Russische woord voor bietensoep wel (борщ). Analfabetisme bij de gesprekspartner is ook geen probleem want je mobieltje spreekt de tekst gewoon uit.