Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 5 dgn Noordelijke Provincies en Natuurkampeerterrreinen - Forum Wereldfietser

5 dgn Noordelijke Provincies en Natuurkampeerterrreinen

De weersvoorspelling van de vorige week was op de dinsdag na voor mij reden om er een paar dagen uit te trekken.
Hier de foto's en de track met de aangegeven campings.

http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=13984010

https://picasaweb.google.com/1030033799 ... directlink
Wat leuk! Was het nog zo rustig op die camping? Had je van te voren geboekt?
Leuk! Ik was ook net aan het overwegen eens aan de andere kant van het IJsselmeer te fietsen. Is er iets wat je nu anders zou doen?
Dieuwer schreef:Leuk! Ik was ook net aan het overwegen eens aan de andere kant van het IJsselmeer te fietsen. Is er iets wat je nu anders zou doen?
Ja, ik zou ergens anders gaan wonen. Vanaf mijn woonplaats naar noord of zuid moet ik naar het noorden of het zuiden (behalve richting kust ) veelal over dijken en door polders. Maar ook daar wen je aan. Nee, ik laat me altijd verrassen. Dus gewoon gaan.
Oh ja, let vooral op veer-pontjes. Die kun je beter uitsluiten. Op deze route was het pontje naar Akkrum in Friesland pas beschikbaar om 10 uur. Daar sta je dan om 8 uur. Dan moet je plm. 15 km omfietsen.
Maar je komt uit Frieland dus daar weet je alles van.
Leuke route,
janenliseth schreef:
Dieuwer schreef:Leuk! Ik was ook net aan het overwegen eens aan de andere kant van het IJsselmeer te fietsen. Is er iets wat je nu anders zou doen?
Ja, ik zou ergens anders gaan wonen. Vanaf mijn woonplaats naar noord of zuid moet ik naar het noorden of het zuiden (behalve richting kust ) veelal over dijken en door polders. Maar ook daar wen je aan. Nee, ik laat me altijd verrassen. Dus gewoon gaan.
Oh ja, let vooral op veer-pontjes. Die kun je beter uitsluiten. Op deze route was het pontje naar Akkrum in Friesland pas beschikbaar om 10 uur. Daar sta je dan om 8 uur. Dan moet je plm. 15 km omfietsen.
Maar je komt uit Frieland dus daar weet je alles van.
Haha nou ik woon nu 20 jaar in Friesland, nog nooit een pont gebruikt... Dat water is echt maar een klein deel van de provincie. Ik had mijn eerste 'aanvaring' met een pont die niet voer op de Betuwe, toen moest ik echt de hele route omgooien.
Leuke foto's. Blijft toch een mooi land om doorheen te fietsen voor dit soort kortere trips :).