Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Solo fietstocht van Kaapstad naar Nairobi (start jan'17) - Forum Wereldfietser

Solo fietstocht van Kaapstad naar Nairobi (start jan'17)

Hallo allemaal,

Op 7 januari a.s. vlieg ik naar Kaapstad, om van daaruit solo naar Nairobi te gaan fietsen. Dit is een droom die uitkomt voor mij! Mijn planning is om vanuit Zuid-Afrika achtereenvolgens door Namibië, Botswana, Zambia, Malawi, Tanzania, Rwanda, Oeganda en tot slot Kenia te fietsen. Deze route staat uiteraard niet vast; uit eigen ervaring weet ik dat het uiteindelijk toch wel anders loopt dan gepland;-)

Per 1 december heb ik mijn baan opgezegd, en daarna ben ik dus nog een dikke maand thuis voordat ik daadwerkelijk vertrek. Ik heb voor mijn reis ongeveer een half jaar uitgetrokken. Op dit moment ben ik nog druk bezig met de voorbereidingen (vaccinaties, malaria, kleding etc). Inmiddels heb ik mijn website (www.hancycles.com) af, waarop ik mijn reisverslagen met foto's ga plaatsen.

Wil je mijn reis volgen, dan kan dat op www.hancycles.com en op www.facebook.com/hancycles

Groet,

Han van der Sanden
Wow! Jaloers.
Ik ga je volgen. Benieuwd naar je avonturen in het Afrikaanse continent.
Good luck.
Groeten uit Polen. Dirk
Fijn dat er weer eens iemand in Afrika gaat fietsen. Safari Njema!
Hallo allemaal,

mijn fietsreis door Afrika staat nu eindelijk op het punt van beginnen, na weken van voorbereiding. A.s. zaterdag vlieg ik dan naar Kaapstad, om daar op de fiets te stappen richting Nairobi. Heb er erg veel zin in:)

De voorbereidingen hebben meer tijd gekost dan ik vooraf had verwacht. Er kwam heel wat bij kijken. Maar hopelijk heb ik nu alles. Ik heb een blog geschreven over mijn voorbereidingen de afgelopen weken (ook in het Nederlands): http://www.hancycles.com/preparations-the-final-days/

De dosis gezonde spanning begint nu toch wel te stijgen. Het is mijn eerste lange (>1 maand) fietsreis. Ben benieuwd wat ik allemaal tegen ga komen. Je kunt me ook op Facebook (Facebook.com/hancycles) en op instagram(instagram.com/hancyclesafrica) volgen. Hierop probeer ik regelmatig foto's te plaatsen.

gr. Han