Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 1ste trektocht 2017 langs Natuurkampeerterreinen - Forum Wereldfietser

1ste trektocht 2017 langs Natuurkampeerterreinen

Voor de periode Van 5 t/m 10 mei zag het weer er gunstig uit en dus op de pedalen.
Het was koud en een pittige wind maar, op maandag na, droog en af en toe nog een zonnetje cadeau.

Tijdens de overtocht van Enkhuizen naar Stavoren op het IJsselmeer zelfs windkracht 7.

Hier de foto's : https://goo.gl/photos/mbcxyr7UfJuvocDb7

en de track : https://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=17687237
Ziet er uit als een leuk tochtje. Helaas kan ik bij de foto's geen details zien waar ze genomen zijn (uitgezonderd de foto's met plaatsnaam info door aanwezige bordjes) dus ik moet maar een beetje gokken waar het allemaal is ;)
Hoe zijn jullie op deze route uitgekomen? Veredeld rondje 'zuiderzee'?
rockhopper schreef:Ziet er uit als een leuk tochtje. Helaas kan ik bij de foto's geen details zien waar ze genomen zijn (uitgezonderd de foto's met plaatsnaam info door aanwezige bordjes) dus ik moet maar een beetje gokken waar het allemaal is ;)
Hoe zijn jullie op deze route uitgekomen? Veredeld rondje 'zuiderzee'?
De tochten bereid ik meestal voor met de routeplanner van de Fietsersbond.
Deze planner kent 12 routetypes en dan zit er altijd wel wat in van LF of knooppunten e.d.
Van de Zuiderzee zit maar een heel klein stukje in Gaasterland en in NH omzeil ik dat rechtstreeks naar West Friesland.
Met de foto's wil ik slechts een impressie van de route meegeven zonder in details te treden.
Het gaat mij te ver om bij elke foto aan te geven waar het precies is. Er moet wat te beleven over blijven.
Ik laat mezelf ook altijd verrassen, maar geef in de routeplanner met de opties wel mijn voorkeur en routetype
aan.
Toevallig heb ik nu bij sommige foto's wat info geplaatst.
Bij elke foto kun je Informatie opvragen over o.a. de datum en tijd.
Dan weet je dus om welk traject (camping naar camping) het gaat.
Groet
Jan