Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kasseien - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Kasseien

Het openingsbericht ging over een dorpje in Limburg. De daarop volgende discussie ging alleen nog maar over kasseien en gingen niet in op het openingsbericht. Volgens mij heet dat off topic...
martin schreef:
zo 29 jul, 2018 13:53
Het openingsbericht ging over een dorpje in Limburg. De daarop volgende discussie ging alleen nog maar over kasseien en gingen niet in op het openingsbericht. Volgens mij heet dat off topic...
Het heette "Limburg De Scharberg: daar wil ik meer van weten".
martin schreef:
zo 29 jul, 2018 10:25
Hoe een leuke fotoreportage over een mooi dorpje kan veranderen in een off topic discussie over kasseien.
Jammer (maar een duidelijk signaal) dat TS zijn bijdrage verwijderde.
Topic bleef wel lekker in beeld staan zo ;)
janenliseth schreef:
vr 27 jul, 2018 12:09
Hier alles over kasseien
Ik heb zelf mijn bijdrage gewist omdat:

1. De moderator mijn topic met enkel een link naar google photo en track had verwijderd en
2. Mijn bijdrage verwees naar 1 en was gekaapt over kasseien.

Nou dan moet maar.
Ik heb de openingspost gemist, die was toen al verwijderd, en dan blijft inderdaad er weinig anders over dan klagen over de staat van het wegdek, kasseien of anderszins.

Als de moderator meeleest, misschien beter om eerst te vragen aan de TS of het wat uitgebreider, of anders kan, ipv wat ik nu begrijp zo'n beetje de hele post (of daar waar het om gaat) te verwijderen.
Jan en Liseth, ik zou het heel leuk vinden als jullie je reiservaringen weer delen. Topics over reizen is toch eigenlijk waarom het allemaal te doen is. Excuses als we er met elkaar doorheen gepraat hebben. In het normale leven is het heel gebruikelijk om bij een topic starter in eerste instantie bij het onderwerp te blijven. Uiteraard mogen er best zijpaden bewandeld worden, dat maakt communicatie ook leuk, maar alleen maar zijpaden is niet beleefd. Dat is uiteraard lastig te managen. En dat moet ook niet. Dit is een mooi signaal voor ons om na het bewandelen van een klein zijpad terug te gaan naar het hoofdonderwerp.