Additionally, paste this code immediately after the opening tag: naar Rømø in Waddeneiland in Denemarken heeft er iemand fietsroutes van 45 tot 70 km die wij kunnen gebruiken zowel op d - Forum Wereldfietser

naar Rømø in Waddeneiland in Denemarken heeft er iemand fietsroutes van 45 tot 70 km die wij kunnen gebruiken zowel op d

Wij gaan op vakantie met de kamper van de Nederlandse Waddeneilanden door naar de Duitse Waddeneilanden en dan naar Rømø in Waddeneiland in Denemarken heeft er iemand fietsroutes van 45 tot 70 km die wij kunnen gebruiken zowel op de eilanden als in de buurt .van de Nederlandse het ik er genoeg en heeft er iemand kamperplaatsen die aan te raden zijn wel moet er stroom en drinkbaar water en waar men chemisch toilet kan ledigen eventueel met adres of web site er van
Vriendelijke groeten alex
waarom op 6, 8 en 21 nov dezelfde vraag stellen?
Genoeg tips gekregen imo
En tenzij je een chemisch toilet op je fiets meeneemt, rekt het het doel van dit forum wel wat op, vind je niet :wink: ?
ik kreeg inderdaad veel tips die zeer bruikbaar zijn waarvoor dank maar aan echte fietsroutes van 40a70 km kom ik niet ook niet als ik internet afzoek , de hoop is dat er personen zijn die daar geweest zijn en er routes kennen of boeken die we mogen gebruiken .
Maar om daar nu 3 aparte topic's met een titel van heb-jou-daar voor aan te maken..... :?
1 troost, je bent geloof ik niet de enige.

Routes kan je zelf maken met bijvoorbeeld Strava, Komoot, GPSies, Garmin Basecamp of Garmin Connect.