Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ronde van Zwitserland mooi? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Ronde van Zwitserland mooi?

.. op de klim van een smalle pas de fietsers om de 80 meter naar boven pruttelde. ..... Fietsers kunnen dus ook heel asociaal zijn.
Deze snap ik niet, waarom is het asociaal om met meerdere fietsers om de 80 meter langzaam naar boven te pruttelen? Snel lukt meestal niet en erg prettig dat de vrachtwagens een beetje worden afgeremd.
luddo schreef:
vr 02 aug, 2019 21:12
Idee schreef:
vr 02 aug, 2019 19:33
Ja, de ronde van Zwitserland is mooi!!
Leuk dat je terugkoppeling geeft, dus weinig snelweglawaai?
Wat bedoel je precies met snelweglawaai eigelijk? Mijn eerste reis ooit was de Nr 2 vanaf Basel, tot bij Chur het klimmen me teveel werd, en ik door stak naar Walenstad en Zurich . Ik herinner me de hele reis als een droomtocht over mooie fietspaden en waar je op de autoweg moest rijden, vond ik het verkeer (zeker in vergelijking met landen als Belgie, of Nederland) erg netjes! Snelwegen zag je nauwelijks.
Lawaai kan ik nergens in mijn herinneringen vinden! Dat zal een gedeelte de roze bril zijn van het terugkijken, en als eerste reis (die erg goed beviel) is die bril natuurlijk fel-roze...maar ik kan me maar 1 plek herinneren die lawaaiig was, En dat was de camping bij Walenstadt. Prachtige camping, aan het meer, vanuit m'n tentje uitzicht over het meer in de lengte, absoluut schitterend! Kalendermateriaal. Alleen ging de beton- of ijzer fabriek naast de camping om 3 uur 's nachts een potje rangeren met de goederenwagons. Ik scheurde bijna uit mn slaapzak van de schrik, het klonk alsof er elk moment een trein dwars door m'n tent zou rijden. Dus ik zou zeggen, ga naar Zwitserland, en vermijd misschien Walenstadt, of neem oordopjes mee, maar het is een heerlijk fietsland, geniet ervan!