Additionally, paste this code immediately after the opening tag: meer nieuws van www.tour.tk - Forum Wereldfietser

meer nieuws van www.tour.tk

OK, hier istie weer.
De nieuwste update van december staat er weer op met het laatste nieuws, de afgelegde kilometers, extra fotos etc. Kijken op http://www.tour.tk dus.

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst en veel fietsplezier dit jaar.

Groetjes uit Pylos (Griekenland)

Sonya en Aaldrik :D

Hi Sonya en Aaldrik,

Vanuit mistig en koud (alhoewel het nog steeds geen echte winter is...)Amsterdam wens ik jullie een gelukkig, gezond en fietsrijk 2007!!!

Maar vergeet niet zo nu en dan af te stappen, even naar de hemel te kijken, de wind te voelen op je huid, de zon al brandend in je nek en een koud cola flesje in de handen, denkend "hier doen we hen voor... het gewoon even zijn!!"

Groet, Rena :wink:

zo nu en dan afstappen, zeker om onze benen rust te gunnen van al die bergen hier!

de wind op je huid, door vier lagen kleren heen zeker... :shock:
de zon in mijn nek? tussen de mist en sneeuw door? :roll:
een koud cola flesje in mijn hand. Liever een heet bakkie koffie! :wink:

het is hier berekoud in Griekenland, zeker in de hoger gelegen gedeeltes, veel sneeuw en 's nachts zo nu en dan een graadje vorst!

Maar we vergeten zeker niet waar we het voor doen!!!
Thanks Rena! En ook jij een zeer voorspoedig 2007.

Sonya en Aaldrik :D

What a Wonderful Wereldfietsers!

:arrow: Heel veel succes :arrow: plezier :arrow: en geluk :wink:

alhoewel het al de achtste is, het laatste nieuws over januari staat weer op onze site en we hebben nieuwe fotos toegevoegd in het februari-gedeelte.

Veel plezier en groetjes uit Istanbul:

Sonya en Aaldrik :D

ietwat eerder dan gepland...
de nieuwe update van www.tour.tk staat weer op de site...

we gaan voorlopig niet verder, want Sonya heeft een enkel-fractuur opgelopen op één van de trottoirs in Istanbul. :cry: Gevolg: rechterenkel in het gips en drie weken rust.

In de tussentijd houden we iedereen op de hoogte met nieuwe foto's van Istanbul en wellicht een nieuw filmpje hier en daar. :wink:

tot ziens (en horens) op onze site.
Aaldrik en Sonya :D (still smiling!)