Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kernenergie: Borssele 2 Nee! Teken de petitie! - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Kernenergie: Borssele 2 Nee! Teken de petitie!

@Peter : Als het uit de hand gaat lopen dan gaat er inderdaad een slotje op. Dat is de afspraak.

@Cycle maniac: Zo'n voorspelling doet me het slotje zo lang mogelijk uitstellen :D

Maar ik hoop nog steeds dat een slotje niet nodig is en dat we zelf zo verstandig zijn. Overigens ben ik persoonlijk van mening dat dit forum niet voor niks Kletspraat heet en dat hier dus niet fietsgerelateerde onderwerpen (kunnen) staan. Dat kan de onderdrukking van eenwielers in het circus zijn, maar ook het groeitempo van madeliefjes. Volgens mij hebben we (nog) niet vastgelegd dat de kletspraat ook exclusief over fietsen moet gaan.

Ik zie het nog even aan. Morgen ga ik voor een weekje op vakantie, ik hoop dat het dan opgelost is.
Ter aanvulling, wie goed op hoogte wil blijven, over al het nieuws omtrent kernenergie, olieramp in de Golf van Mexico, en enz: DeMorgen.be - Planet Watch, Bv:

- Global Warming,
- Bedreigde dieren,
- Mileu.

En om even een sprongetje van kernenergie naar de olie te maken: Olierampen zoals in Golf bijna dagelijkse kost in Nigeria. Een ramp die net zo groot is als in de Golf, alleen daar aangericht door Shell. Schokkend, heftig, weerzinwekkend, dat het hier gewoon de kranten niet haalt...!
Marc, al die olierampen zijn een direct gevolg dat de olie op raakt! De laatste voorspelling (bron: bbc) daaromtrend is dat in 2015 de vraag naar olie groter is dan het aanbod. Je kan raden wat dat gaat doen met de brandstofprijzen.

En een bericht voor de niet geintereseerden, mijn 70 foto's in groot formaat van Schotland zijn bijna gereed voor publicatie. :wink:
Leo van Lierop schreef:En een bericht voor de niet geintereseerden, mijn 70 foto's in groot formaat van Schotland zijn bijna gereed voor publicatie. :wink:
Wat een intense treurigheid! En rottig voor jou, Leo. De niet-geïnteresseerden met wel belangstelling voor jouw foto's zullen in deze doodlopende steeg van het fietserforum nooit meer kijken.

Arme geïnteresseerden.
Arm forum. :wink:
@Leo: Inderdaad, ik had zoiets ook op Peakoil.nl gelezen. (Ben de link even kwijt.)
cycle maniac schreef:@Leo: Inderdaad, ik had zoiets ook op Peakoil.nl gelezen. (Ben de link even kwijt.)
http://www.peakoil.nl/2010/05/25/windmo ... voorkomen/

Overigens mag de uitleg van dit sub-forum van mij wel wat positiever :?
Achtergrond
Berichten in dit forum worden niet in de lijst met Actieve onderwerpen en in de nieuwsfeed getoond. Meestal met de reden dat het verhitte discussies betreft die te weinig raakvlak met wereldfietsen hebben.


Ik kan deze discussie met de beste wil van de wereld niet verhit noemen en raakvlakken zijn er zeker wel degelijk. Dit lijkt op het "het zit al in de prullenbak, maar nog niet definitief verwijderd". Dat moet toch beter kunnen heren moderators :wink:
Michael W schreef: Ik kan deze discussie met de beste wil van de wereld niet verhit noemen en raakvlakken zijn er zeker wel degelijk. Dit lijkt op het "het zit al in de prullenbak, maar nog niet definitief verwijderd". Dat moet toch beter kunnen heren moderators :wink:
Ik ben het met Rachel en Michael eens, ik vind de verhitting nogal meevallen. Ook al strijd je op het scherp van de snede dan kun je nog wel fatsoenlijk discussiéren en respect tonen voor een mening ook al ben je het volstrekt niet met de inhoud van die mening eens. Ik vind dat een dergelijk discussie hier plaatsvindt.
En fietsvrienden en - vriendinnen veroordeel nou niet onmiddellijk en genereer geen afscheidingsbewegingen? Het laatste vind ik een tikkeltje overdreven. De verscheidenheid siert juist dit forum.