Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GMail - Forum Wereldfietser

GMail

Hierbij een filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=J7M3ON2EtHo

O ja, Wereldfietser helpt dit bedrijf mee om ook jouw informatie te stelen en misbruiken.

Jeroen - ook geen Office
Beste Jeroen,
Het filmpje speelt niet zo vlotjes af in de TOR-browser, maar dat terzijde. Je hebt je vraag cq. opmerking in Kletspraat geplaatst. Dat is voor offtopic geklets, zoals je kunt lezen in de forumindex. Echter lijkt je opmerking niet offtopic. Waar wil je dat we het heen verplaatsen: Achtergrond of Feedback? In het laatste geval is het wel zo netjes als je wat wensen aangeeft of aangeeft hoe de vereniging volgens jou kan tegemoet komen in het informeren, enthousiasmeren en de belangen behartigen van fietsreizigers binnen de regels van de wet en met een goed fatsoen.
Alvast dank.
Robertjan schreef:Beste Jeroen,
Het filmpje speelt niet zo vlotjes af in de TOR-browser, maar dat terzijde. Je hebt je vraag cq. opmerking in Kletspraat geplaatst. Dat is voor offtopic geklets, zoals je kunt lezen in de forumindex. Echter lijkt je opmerking niet offtopic. Waar wil je dat we het heen verplaatsen: Achtergrond of Feedback? In het laatste geval is het wel zo netjes als je wat wensen aangeeft of aangeeft hoe de vereniging volgens jou kan tegemoet komen in het informeren, enthousiasmeren en de belangen behartigen van fietsreizigers binnen de regels van de wet en met een goed fatsoen.
Alvast dank.
Hoi,

persoonlijk zie ik het bericht wel als off-topic en daarmee passend in dit (Kletspraat) subforum. Maar als jij het beter in een ander subforum vindt passen kun je het bericht wat mij betreft gewoon daarnaartoe verplaatsen.

Het ging mij voornamelijk om het filmpje over GMail dat ik wel grappig en tegelijk ook triest vind.
Prima, dan verplaats ik het naar Achtergrond.