Additionally, paste this code immediately after the opening tag: chemtrails - Forum Wereldfietser

chemtrails

Ik maak me grote zorgen om ..chemtrails en alles wat erachter zit, de hele machtsstructuur. In Nederland wordt er zoveel gesprayed. waar gaat het naartoe..

https://www.youtube.com/watch?v=2mJ_esQo_VM

Michael Murphey uit Amerika heeft er een documentaire over gemaakt: What in the world are they spraying:https://www.youtube.com/watch?v=jf0khstYDLA
er komt een vervolg op:
Who in the world is spraying,

wat vinden jullie van chemtrails en de huidige toestand in de wereld daarmee. Ik word er enorm triest van en ben steeds bang dat het binnenkort afgelopen is met onze vrijheid, ook om te gaan fietsen ed.

De overheid doet niet, politie niet, niemand doet iets, iedereen is bang voor z'n leven als ie het aan de grote klok hangt. Dit is echt ernstig wat er gaande is. De 13 rijkste families, waaronder Rotschild en Rockefeller, wilde koste wat kost de macht behouden. Bilderberggroep is hier ook onderdeel van deze machthebbers. Allemaal goed en wel als ze gaan voor geld, maar wat ze nu doen: gif in de lucht sprayen en het weer beïnvloeden, zoals het afgelopen weekend overduidelijk dmv H.A.A.R.P. gaat me te ver.
Het is misschien echt wel een ernstig onderwerp.
maar wat heeft dit met fietsen te maken?
chemtrails zijn onwettelijk
Renaat, hartelijk dank voor je verwijzingen. Van deze flauwekul had ik nog nooit gehoord, en het is vermakelijk als het niet zo treurig is. Maar wat het met fietsen te maken heeft?
Wim
Onderwerp verplaatst naar Achtergrond omdat de relatie met fietsen erg laag is.
Je kunt er voor kiezen om het negeren of mee te lezen.
Nou wat het met fietsen te maken heeft. Misschien treft iemand ze op bv. een fietsvakantie juist opvallend veel aan of juist niet. Ze schijnen in dunbevolkte gebieden namelijk niet of veel minder voor te komen. Misschien ervaart iemand dit bv. op een fietsvakantie in afgelegen gebieden. De chemtrails bevatten gifstoffen, als je fietst, is dat toch schadelijk. Daarom had ik het aanvankelijk in het topic over gezondheid geplaatst.
Ik heb het dus niet over contrails, de normale uitlaat van vliegtuigen die in korte tijd weer verdwijnen, maar over strepen die lang zijn en breed uitwaaieren en je kan doen laten denken dat het om sluierbewolking gaat, maar er dus een waas van gifstoffen in de lucht hangt.

Peter Vereecke:
https://www.youtube.com/watch?v=RWTQ4mo-75w

What in the world are they spraying:
https://www.youtube.com/watch?v=jf0khstYDLA
fud0 schreef:
Peter Vereecke:
https://www.youtube.com/watch?v=RWTQ4mo-75w

What in the world are they spraying:
https://www.youtube.com/watch?v=jf0khstYDLA
Sorry hoor, ik heb beide video's bekeken en moet aangeven dat het heel slecht is voor de hersenen van iemand met gezond verstand. BEDANKT voor het publiceren van deze ROMMEL! Als gepromoveerd onderzoeker bio-medische technologie (Ja ik heb de Dr. titel wel echt behaald en niet zoals sommige in jullie kringetje zelfbenoemd doctors) vind ik deze informatie zeer triest. Mycoplasma is 'gewoon' en bacterie.

ALs je HAARP eng vind ben je dan toch wel trots dat we in Nederland LOFAR hebben uitgevonden?
Ok, ik houd erover op, ik vroeg me af hoe mensen evt. over chemtrails denken. Het houdt mij iig bezig en alles waar het naartoe leidt en waarom dit systeem is zoals het is en door wie het geleid wordt.
Ik wil graag dat het klopt in onze natuur en dat we langzaam vergiftigd worden boezemt me angst in.
Ik ben geen dokter, maar dat hoef ik ook niet te zijn, vind ik, als ik af en toe in de lucht kijk zie ik overduidelijk witte strepen en vegen die echt geen normale contrails van vliegtuigen zijn en naar de bomen in de natuur, is het totaal minder dan een aantal jaren geleden. Ik zie veel dode bomen, de vissen gaan dood, de bijen, de vogels. Zoveel feiten. En natuurlijk vervuilen we onze leefomgeving met onze levensstijl. Daarom willen ze ook minder mensen op aarde, depopulatie en gebruiken ze onzichtbare wapens. Ze zijn de mensen die de macht hebben en die boven onze overheden staan. De 13 rijkste families vooral oa Rotschild, Rockefeller.
Ik heb het onderwerp aangekaart omdat ik het belangrijk vindt dat veel meer mensen hier van weten wat gaande is, maar als het boosheid of irratie oproept, houd ik er bij deze over op. Iig bedankt voor alle reacties.
Ik snap dat het verleidelijk is de verantwoordelijkheid voor alles wat slecht is in de wereld bij een grote, boze samenzwering te leggen, maar we zijn het toch echt zelf.

Als je die contrails ziet in de lucht, zie je inderdaad een spoor van een groot kwaad: een mensheid die in vrijwal alles kiest voor de gemakkelijkste weg en het snelle gewin en de daadwerkelijke kosten daarvan afwentelt op zwakkeren.

Zie ook Renaat's klimaatdiscussie in een ander draadje in dit forum.
fud0 schreef:Ok, ik houd erover op, ik vroeg me af hoe mensen evt. over chemtrails denken.
Ik hoop dat je het niet helemaal opgeeft om de discussie hierop los te maken.
Wel degelijk dat er genoeg aan de hand is in de lucht en de massa daar niet van mag weten.
Ik zou graag met je in contact komen om er eens uitgebreid over te praten(chatten) zonder dat er van die zinloze reacties worden geven. Waarbij lijkt dat ze jou en al die andere complotgekkies in een kwaad daglicht zetten.

Groetjes Perry
Je zult moeten begrijpen dat een onderwerp als dit over het algemeen mensen de schrik aanjaagt,dan stuit je op twee reacties vecht of vlucht,uiteraard door angst gevoed.Je zult dus pas een normaal gesprek hier over kunnen hebben als angst overwonnen wordt.Er zijn gelukkig ook mensen die logica gebruiken en dan volgen de prettigere gesprekken.En dat het onderwerp verzwegen word door allerlei
overheidsinstanties en media wil niet zeggen dat het niet bestaat,dat maakt alleen duidelijk hoe machtig een piramidestructuur is.Blijf je gezond verstand gebruiken en laat je niet door emoties sturen als je jezelf in dit soort onderwerpen gaat verdiepen.Met vriendelijke groet,
Zijn de voorgaande posters nu werkelijk forumlid geworden om hier een reactie op te kunnen geven...?
Idd...ga gauw fietsen zou ik ze willen zeggen. :D
En niet te hard remmen. Krijg je niet zomaar strepen maar hele gevaarlijke strepen op de weg. :|