Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Juni naar barcalona - Forum Wereldfietser

Juni naar barcalona

Hallo.
Ik vertrek 30mei met de fiets naar Barcelona,ik stop in blanes (camping 3 dagen)
Wie gaat er ook die richting op?
Ik neem mijn tentje mee .
Ik ben 57 jaar.
Wie weet komen we elkaar tegen , of rijden we samen een stuk die richting op.
Vertrek 26 juni vanaf barcolana met vliegtuig weer terug.
henkioo schreef:
vr 31 jan, 2020 10:46
Hallo.
Ik zou 30mei met de fiets naar Barcelona gaan

Helaas gaat juni niet door ivm virus.
Wordt sept .
Is deze maand geschikt om te fietsen?
Ik ga met een tentje
September is meestal nog prima, vooral omdat je naar het zuiden toe fietst. Het wordt alleen druk op de weg met al die fietsers (mijzelf incluis) die er dan nog een paar weken op uit willen :roll: .
Terugvliegen zal lastig worden in september.
Mic schreef:
di 21 apr, 2020 08:51
Terugvliegen zal lastig worden in september.
Heen in mei ook
Maar gezien de datum 31 januari van de plaatsing van dit draadje zal dat kwartje inmmidels wel gevallen zijn bij @Henkioo , Mic :wink:
Mijn vliegticket van mei heb ik kunnen verzetten naar eind september.
Ik ga ervan uit als er weer gevlogen wordt ,dat het dus mogelijk is om met deze vlucht terug naar Nederland te vliegen. Inl fiets.
:D
Fijn dat verzetten gelukt is, ik hoop voor je dat het dan gaat lukken.
Zelf denk ik dat het dit gehele jaar niet meer gaat lukken maar we zullen zien. Mijn plannen voor najaar dus geannuleerd. Maar Hoop doet leven :wink:

Als het wel gaat lukken dan is najaar fijne tijd zuid Frankrijk en Spanje. Maar hou rekening met de sluiting van de campings in Frankrijk aan eind zomervakantie. ( als ze überhaupt nog open gaan dit jaar)
ik hoorde laatst een verhaal dat Spanje alles dicht houdt voor toeristen dit jaar. Weet alleen niet of het alleen voornemen is of een broodje aap.
Er valt nog niet veel over te zeggen. Zelf hopen we dat we eind van de zomer nog iets in Nederland kunnen doen, of nog beter in noord Duitsland of zo. Het zuiden zal vermoed ik niet gaan lukken, maar wie weet. Ik ben in elk geval maar begonnen de tenten klaar te maken.
alstro schreef:
di 21 apr, 2020 14:12
ik hoorde laatst een verhaal dat Spanje alles dicht houdt voor toeristen dit jaar. Weet alleen niet of het alleen voornemen is of een broodje aap.
Dat is een van de mogelijkheden, maar wat in elk geval vaststaat is dat vandaag het reisverbod voor de meeste EU-burgers naar Spanje tot 15 mei verlengd is.
henkioo schreef:
vr 31 jan, 2020 10:46
Hallo.
Ik vertrek zoals nu uitziet midden augustus naar compastela
6weken de tijd totaal incl terugreis.
Wie gaat er ook??
Hoe terug met trein bv of vliegtuig
Wat voor tips hebben jullie..
.