fietsliefhebbers regio Deventer gezocht

Hoi, als nieuw lid van de Wereldfietser kom ik graag in contact met fietsliefhebbers (geen E-bikers) in de omgeving van Deventer.
Het lijkt me leuk om een groepje te vormen om regelmatig met één, enkele of alle groepsleden een trip te maken, voorlopig uiteraard rekening houdend met de corona-maatregelen.
Ik rijd op een Koga, mijn gemiddelde snelheid is 19 km.
Tripafstanden kunnen variëren van 30-80 km/dag, al of niet in combinatie met het bezoeken/bekijken van musea/natuur, een terrasje of lunch. Ieder kan wat ideeën/routes aandragen.
M/V, jong/oud, door de week/weekend: alles staat open. Het gaat voornamelijk om samen sportief actief bezig te zijn, te genieten van de omgeving, de gezelligheid en wie weet goede gesprekken.

Ik ben een actieve vrouw die haar hele leven al fietst, zowel noodzakelijke afstanden als recreatieve tochtjes. Ook mijn vakanties zijn hoofdzakelijk fietsvakanties in binnen- en buitenland (via organisaties), kamperend of in hotels. In juni 2019 deed ik een rondje Bodensee, in september 2019 de Baltische Staten. Nu stond een Balkanroute gepland, maar vanwege corona is deze uitgesteld tot de nazomer. Met enkelen van jullie hoop ik, naast het opdoen van leuke contacten, mijn conditie op peil te houden.
Ik kijk uit naar jullie reacties!

KARRETJE
Beste Karretje,

Ik woon ook in het mooie Deventer.

Ik ben een man van 32 en ben inmiddels twee keer op fietsvakantie geweest. Zwitserland en Italië en vorig jaar van Krakau naar Boekarest.

Naast de fietsvakanties doe ik praktisch alles op de fiets ook in het dagelijks leven.

Ik heb een Santos Travelmaster 2.8 en ik fiets gemiddeld 23 km/h zonder bagage.

Ik vind het altijd leuk om in contact te komen met andere fiets enthousiastelingen en ervaringen te delen.

Groet,

Alaverdi
Na het Rondje Amsterdam, Rondje Groningen, Rondje Rotterdam, Rondje Utrecht (en alles wat ik vergeten ben....) tijd voor een rondje Deventer? ;)

viewtopic.php?f=30&t=34000

viewtopic.php?f=30&t=34849

viewtopic.php?f=30&t=32637

viewtopic.php?f=30&t=31864
Ik ben benieuwd of je al een groepje bij elkaar hebt. Ik woon in Apeldoorn en ben ook op zoek naar fietsmaat voor meerdaagse tochten.
Gr. Trudy
Hallo,

Ik woon (ook) in Deventer en ben wel geinteresseerd om in een ad-hoc groepje wat activiteiten te ontplooien,

Details,,..man, 65, fiets veel,..Santos Travel-Lite,.

Een keer fietsen samen om te kijken of we er wat van kunnen maken met geinteresseerden?

Ik hoor het graag

Eric Visser
Hi Karretje,

Zou dat deel van Nederland beter willen leren kennen en heb dus wel zin om mee te fietsen.

Kom zelf uit het platgefietste A'dam en ben serieus geinteresseerd in het Oosten van ons land.

Roald
Hoi Karretje,

Ja lijkt me leuk om met een clubje af en toe een mooie ronde te maken.
Ik woon in Deventer, ben 55 en al flink wat afgefietst.
Laat maar horen of je interesse hebt.

Groet, PHil
Hoi Karretje,

Ik heb je eerste reaktie ontvangen na het prikken van een datum.

Echter stond daar allleen aug en verder geen dagaanduiding.

Weet je al welke dag het dan zal worden in augustus?

Roald.