Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zuid-amerika nov 2010 maart 2011 - Forum Wereldfietser

zuid-amerika nov 2010 maart 2011

Hoi,

De kogel is door de kerk, ik vertrek met mijn vélooke naar Zuid-Amerika. Op het programma staan Equador, Peru, Bolivië, Chili.
Er is nog geen route vastgelegd, alles is nog mogelijk. Ik fiets graag 100km/dag maar ik neem ook graag de tijd om iets te bezoeken of om wat te blijven plakken bij te leuke mensen. Desnoods neem ik wel een stuk trein/bus.
Uiteraard met tentje/goedkopen hostelletjes.

Voorlopig ben ik dus alleen, wie zin heeft (een stukje) mee te rijden, laat vooral iets weten!!

Tot nu toe reisde ik steeds alleen (zie http://www.liesbethhessens.blogspot.com) maar voor Zuid-Amerika zou ik eigenlijk wel liever samen met iemand tenminste in het begin samen fietsen

groet,
Liesbeth
Hey Liesbeth,

Het klinkt goed wat je van plan bent!
Zoiets lijkt me geweldig om te doen.

Ik heb serieuze plannen om ergens ver weg van Nederland te gaan fietsen.
Waar maakt me niet zoveel uit. Azië, Afrika, Zuid-Amerika.

Alleen zit ik met het probleem dat niemand met me mee kan/wil.
Ik zit niet aan een tijd/datum verbonden, ik kan nagenoeg elk moment wel weg en hoef niet voor een bepaalde datum terug te zijn.
Een aantal maanden in een compleet ander land of landen dan Nederland lijkt me superleuk om mee te maken.

Afgelopen week ben ik net terug gekomen van een fietstocht naar Zwitserland, met overnachten in een tentje. Dit was ook mijn eerste fietsreis, wat mij heel erg goed bevallen is.

Graag zal ik over de reis naar Zuid-Amerika contact met je willen hebben.

Ben 31 jaar en woon in Winschoten.

Groetjes, Bert
Nou, is dat even toevallig. Ik zocht juist hetzelfde! Mogelijk heb ik al een reisgenoot maar misschien ook niet... Bovendien altijd ruimte voor meer! Graag wil ik in december-januari(-februari) zes weken door, waarschijnlijk, Chili fietsen (zuidelijk deel? o.a. Patagonie?).

Liesbeth, je plan klinkt goed, maar je blog bekijkend lijkt me dat je vooral op zoek bent naar een sportieve uitdaging? Dat is voor mij absoluut niet het geval namelijk... Vooral relaxt... En fiets ik dan zo'n 80-90 km per dag gemiddeld (ik ben niet kilometer-geil). Uiteraard met tent e.d. Verder ben ik 29 jaar en heb al verschillende fietstochten gemaakt.

Hoe zit het met jullie ideeen Liesbeth en Bert?

Doei!
Hoi Liesbeth, Bert en Merijn,
Heb nog 6 weken vakantie voor de boeg en ik zou graag samen met iemand een fietsreis willen maken. Jullie plannen van Zuid-Amerika, vooral Chili, lijken me wel wat. Maar eigenlijk maakt me dat helemaal niets uit, Thailand in november lijkt me ook niet slecht.
Dacht zelf aan de maanden november en december, maar ik denk dat de baas over december - januari niet moeilijk zal doen.
Heb vooral ervaring met fietsen in Europa, vaak alleen. Een tocht in Zuid-Amerika of Azië waar ik de taal niet of nauwelijks spreek wil ik toch graag samen doen.
Hoor graag van jullie! Wil mijn vakantie dit jaar nu eindelijk eens vastleggen.
Groet,
Marc (39jr) en ik woon in Amsterdam
mokummarc@hotmail.com