Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen Azie februari-mei 2013 - Forum Wereldfietser

Fietsen Azie februari-mei 2013

Ben van plan op fietsreis te gaan vanaf januari/februari in Azie voor mogelijk een aantal aantal maanden. Mogelijke landen Laos, Cambodja, China en Viet-nam. Zelf ooit 1 jr in Zuid-Amerika gefietst. Ben nu op zoek naar medereiziger(s). Grtjs, Paul (49jr).
paulw schreef:Ben van plan op fietsreis te gaan vanaf januari/februari in Azie voor mogelijk een aantal aantal maanden. Mogelijke landen Laos, Cambodja, China en Viet-nam. Zelf ooit 1 jr in Zuid-Amerika gefietst. Ben nu op zoek naar medereiziger(s). Grtjs, Paul (49jr).
Hoi!

Wij nemen op 8 november het vliegtuig in Lissabon richting vietnam. Ons plan is om daar 6 maanden te vullen. Vietnam, cambodia, thailand, laos, maleisie. Sumatra, bali. Eventueel china en myamar alswe daar binnen kunnen..

Altijd vrij om mee ergens aan te pikken!
@Bert, ik houd het in de gaten tegen die tijd. Heb nog geen concrete plannen waar ik wanneer ben. Genoeg belangstelling voor mijn bericht, nu alleen nog mensen die ook willen gaan ...
@bert en @paul: ik ben in december en januari in diezelfde regionen - heb een retourtje Hanoi. Globaal idee voor de route: van Noord-Vietnam, naar Luang Prabang (Laos). Wat in Noord-Laos rondkijken, dan Highway 13 afzakken met wat uitstulpingen vanaf die snelweg (bijv. Bolaven plateau). Evt. een stuk door Thailand langs de Mekongh.

Helemaal aan het begin óf aan het einde van die reis wil ik het rondje door de bergen in noordwest Vietnam doen (met Lao Cai, Sapa, etc).

Bij voldoende tijd misschien naar Angkor Wat en Pnomh Penh. Geen halszaak. In haasten heb ik nl geen zin :)

Ik zou het leuk vinden voor een deel van de tijd reisgenoten te hebben.