Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een zo lang mogelijke fietsvakantie - Forum Wereldfietser

Een zo lang mogelijke fietsvakantie

Hallo,

Ik ben Vienna, een meisje van 25 jaar uit Belgisch Limburg.
Deze zomer zou ik graag een fietsvakantie doen van minimum een maand, naar vb. Portugal. Het hoeft niet persé Portugal te zijn, een ander voorstel is ook altijd welkom. Ik ben vrij in juli, augustus en september. Hoe langer (en verder) de fietsvakantie is, hoe beter ik het vind!!
Ben je geïnteresseerd, laat me dan iets weten.

Groetjes,
Vienna

Moet het perse in één zomer te fietsen zijn? Sint Petersburg ofzo?
Hey,

Bedoel je om deze zomer een stuk van een route te fietsen en een volgende vakantie terug op dat stuk in te pikken?
Ik heb nog niks gepland. Veel hangt natuurlijk ook af van degene die meegaat. Alle voorstellen zijn welkom. In geval van nood, doe ik 2 kortere vakanties, als ik niemand vind voor een lange. Als het aan mij ligt, zou ik wel graag 3 maanden 'op fietsvakantie' zijn. Maar kan je voor 1 maand of minder, ben je ook welkom.
Het is ook niet zo evident om iemand te vinden die zich 1 maand of langer kan vrijmaken. Ikzelf heb net gedaan met school, dus kan ik die drie maanden wel nemen, voordat ik werk ga zoeken.

Greetz,
Vienna

wacht eens, ik reageer natuurlijk in het 'reisgenoten gezocht' forum, haha!! Ik bedoelde het meer als 'optie', niet dat ik ga meefietsen.. ik doe dit jaar waarschijnlijk praag, via de oostzeekust en berlijn. Dan via de poolse grens naar praag. Succes met jou plannen! :)

*note*

dat 'één zomer' moet eigenlijk 'een zomer' zijn.
Hey,

Dan wens ik u ook alvast succes met uw plannen!!
Gaat gij in groep, of staan uw plannen nog niet vast? In de winter?
Moest ge u toch bedenken... this is the place to be!!

Greetz,
Vienna

in de zomer, dat wel. Ik ga waarschijnlijk met een vriend fietsen, waarmee ik al jaren fiets.

I'll keep in mind ;)

Jemig, ben wel jaloers hoor.... paar maanden! Ik ga eind april 4 weken naar Spanje, maar voor meer dan 4 weken moet ik geloof ik al gaan smeken op het werk! Je zou er haast je baan voor dumpen... mmmhhh misschien een idee. Ik hoop dat het je gaat allemaal gaat lukken!

In iedergeval is het lekker weer in Spanje en Portugal in de periode die je noemt... Heel lekker weer zelfs! Succes
IK HEB MIJN BAAN ERVOOR GEDUMPT!!!!
Nee, dat is niet helemaal waar. Ik had een 'bijbaantje' in de horeca om als student wat zakgeld te kunnen hebben. Maar in juni lopen mijn studies ten einde en ik wil een 'break' inlassen, voor ik naar een serieuze job ga uitkijken. Vandaar die drie maanden.
Maar ik kan natuurlijk ook 2 kortere vakanties nemen...

Groetjes,
Vienna

Wat heb je eigenlijk gestudeerd?
Hallo,

Ik studeer normaal dit jaar af en zou dan ook 1st 3 maanden vakantie willen nemen en ook zover en zo lang mogelijk willen gaan fietsen. Mocht ik niet afstuderen, kan ik toch zeker 1,5 maand. Als je geintereseerd bent, kunnen we misschien wat opties overlopen?

Peter.
Hey Peter,

Dit was nu echt d? reactie die ik hoopte te krijgen!!!
Ik ga u mijn e-mailadres geven, dat is wat eenvoudiger om dingen te bespreken:
ViennaCosta@hotmail.com
Hebt gij al eerder fietsvakanties gedaan?
Had gij al een idee waar gij naartoe wilt fietsen?
Ik kijk al uit naar een antwoord!

Groetjes,
Vienna
Ikzelf loop met het plan rond om in die maanden van Nederland naar Santiago de Compastella te fietsen. Dat is ongeveer 6-8 weken. Ik heb nog geen fiets-compagnon gevonden en mijn plannen zijn nog niet fixed.
Ik ben een typische last-minute regelaar... Maar als het nu met Peter niets wordt, laat dan nog een berichtje achter op dit forum....
Hey,

Je bent nog altijd welkom!!
Het plan was om via het zuiden van Spanje naar Compostela te rijden, via de Zilverroute en de Sint-Jacobsroute terug te rijden. Ik weet niet of jou dat iets zegt.

Groetjes,
Vienna

omstreeks 1 juli ben ik in Gerona, daar kun je je bij me aasluiten als je wilt.
wimligfiets.
Hallo Vi?nna,

Nooit meer iets op dit forum van je vernomen! :lol:

Schorpioen. :mrgreen: