Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoten gezocht Italië/Griekenland - Forum Wereldfietser

Reisgenoten gezocht Italië/Griekenland

Hallo allen,

Vanaf begin juli 2015, fiets ik van Livorno dwars door Italië richting Brindisi. Vandaar de boot naar Igoumenitsa in noord Griekenland en dan afzakken langs de westkust, via het binnenland naar Athene, om vandaar de boot te nemen naar Kreta. Na twee weken vakantie op Kreta wil ik terug fietsen via de Balkan landen, voornamelijk langs de Adriatische kust.
Mochten er liefhebbers zijn om mee te willen fietsen of een stuk van deze route, dan ben je van harte welkom. De route door Italië/Griekenland ligt nog niet helemaal vast, dus is bespreekbaar. Weg terug, gedeeltelijk via Euro velo 8.

MvG

Peter
Hoi Peter

Ik zit ivm de makkelijke verbinding naar Livorno (je neemt de autolaaptrein?) ook te denken om die richting op te gaan, maar dan eerder in het jaar ivm de warmte en werkschema's. Ben daarom wel erg benieuwd naar je route keuze, dus kun je af en to een update van je planen plaatsen hier? Dat zou erg fijn zijn!
Ik zit te dubben nog tussen jouw richting, of vanuit Livorno naar Zuid Frankrijk.
Hallo captain fabulous,

Ik neem inderdaad de autotrein naar Livorno. Vandaar wil ik naar Siena en vervolgens Assisi en dan richting Adriatische kust naar het zuiden. Het einddoel Kreta staat voor mij wel vast, aangezien ik daar schoonfamilie heb wonen.

Groet Peter
Hoi Peter

Ga je dan stukken van Eurovelo 5 volgen?

Kaj
Hoi Kaj,

De Euro velo 5 tot Siena en dan via Assisi naar de oostkust van Italië richting zuiden. De terug reis wordt waarschijnlijk de Euro velo 8.

Groet Peter
Dag Peter,

Ik heb wel interesse om met je mee te fietsen, helemaal of een gedeelte, e.e.a afhankelijk van je plannen.
Ik heb wel een voorkeur voor de Peloponnesos. Maak je ook gebruik van Campings, eigen potje koken enz.?.
Je kunt alvast wat kennis met mij maken, zie willemvisser.blogspot.com

Gr.

Willem
Ha Peter,

Ik ben wel geïnteresseerd in het deel Italië/Griekenland maar even over je reisgenoten: ik welke leeftijdscategorie zoek je die en/of hoe oud ben je zelf? En aan welke dagafstanden denk je? Zie ook mijn reactie aan Marjo http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =5&t=21115 (wacht nog op goedkeuring door moderator).

Groet,
Iris
Dag Peter,

Van Italië per boot naar Griekenland e.v. staat ook op mijn 'lijstje'. Wel even een vraag: aan welke dagafstanden denk je?, kamperen?, leeftijd reisgenoot?

In mijn reactie op het berichtje van Marjo kan je meer over mij(n fietsideeën) lezen http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 84#p234884

Groet,
Iris
fietsmaatje@telfort.nl
*Peter* schreef:Hallo allen,

Vanaf begin juli 2015, fiets ik van Livorno dwars door Italië richting Brindisi. Vandaar de boot naar Igoumenitsa in noord Griekenland en dan afzakken langs de westkust, via het binnenland naar Athene, om vandaar de boot te nemen naar Kreta. Na twee weken vakantie op Kreta wil ik terug fietsen via de Balkan landen, voornamelijk langs de Adriatische kust.
Mochten er liefhebbers zijn om mee te willen fietsen of een stuk van deze route, dan ben je van harte welkom. De route door Italië/Griekenland ligt nog niet helemaal vast, dus is bespreekbaar. Weg terug, gedeeltelijk via Euro velo 8.
MvG
Peter
Hoi PEter,

ik ben zeer benieuwd naar jouw Italie trip richting Brindisi, Igoumenitsa naar Athena.
heb jij ergens een website waar je verhaal te lezen is? of iets over de route die je hebt gefietst?
Dankjewel!
Mathias