Additionally, paste this code immediately after the opening tag: MTB Vietnam,9 dagen, HCMC naar Hanoi, 650 km,4 april 2015 - Forum Wereldfietser

MTB Vietnam,9 dagen, HCMC naar Hanoi, 650 km,4 april 2015

Hallo, wij zijn met 2 en zoeken meer mensen om de groep uit te breiden. Gegarandeerd vertrek, 10 daagse MTB toer, 9 fietsdagen, 650km ongeveer, huurfiets, volledige begeleiding met hotels, gids, volgwagen, maaltijden. Start 4 april in Ho Chi Minh City Vietnam
Hoi FVEBIKE,

Kun je iets meer info geven.
Bij mijn weten is de afstand tussen HCMC en Hanoi iets van 1000 km verder
dan jij aangeeft.
Welke delen worden gefietst??
Via Hwy 1 of andere wegen??
Heb je een link naar de organisatie??
Kosten voor deze trip??

groeten José
Hallo José

Er wordt NIET over highway 1 gereden. Enkel over mooie routes door de central highlands en langst de kust. Er wordt ook niet de volledige afstand gefietst tussen HCM en Hanoi omdat er transfers zijn met 'onze' bus uit de drukke steden en de laatste avond nemen we de nachttrein naar Hanoi (9 fietsdagen is te weinig voor de hele afstand). In het totaal wordt er ongeveer 650 km gefietst maar er wordt ook flink bergop gereden.... Ook worden heel wat toeristische attracties bezocht. Kost is 1180 USD in gedeelde kamer met 2: alles inbegrepen behalve dranken aan tafel ( hotels 3 en 4*, airco volgbus met chauffeur, gids, energiesnacks , water, ontbijft, lunch , dinnner, inkomgelden...), en de MTB fiets moet apart gehuurd worden aan 100 USD en is een Trek of Giant. Ik kan je de volledige informatie doorsturen als je me uw email adres via een persoonlijk bericht geeft, Mvg, Frans
Bedankt voor je info Frans,
We gaan nog even niet in Vietnam fietsen, maar was wel benieuwd naar
de trip.
Veel fietsplezier.

groeten José
Was ook benieuwd naar de route. Wij zijn nu in Vietnam en hebben moeite kleinere, rustigere en minder gevaarlijke weggetjes te vinden. Off road doen we ook af en toe, door plantages.
Voorbij Mui Ne, het Torremolinos van Vietnam, is het mooi langs de kust fietsen. Wel veel wind.
Van Ma Lam, boven Mui Ne, is het een uitdagende tocht naar Di Linh. 10 Km klimmen en daarna up and down tot de laatste km voor Di Linh. Prachtig groen, tropisch, weinig verkeer, na de pas koffie en koffie.
Voor Buon Ma Toth kleine weggetjes door plantages gereden.
Rond Ae Sup fietsen kan niet, grensgebied.
Heb je evt, leuke trajectjes boven Hoi An of in het noorden die je wilt delen?
Wij kregen nog de tip om een stukje Ho Chi Min trail te doen. We zullen zien.
Loes
Loes, wij doen de toer met een locale gids die het traject al tientallen keren gedaan heeft en de route heeft kunnen bijschaven. Ik ken dan ook niet de exacte route maar enkel de overnachtingsplaatsen. Ik kan je misschien wel als tip meegeven om op Strava.com naar de,meest befietste trajecten te zoeken (heatmap).