Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietspartner gezocht azie november 2015 - Forum Wereldfietser

Fietspartner gezocht azie november 2015

Sportieve dame 35, Eindhoven, zoekt fietsgenootje om 3 weken te fietsen.
Ik dacht mogelijk aan birma maar ook een ander land in zuid oost Azie zou leuk zijn. Dit wordt mijn 2e fietsvakantie. Ongeveer 75 km per dag. Periode najaar 2015 (oktober.)
Hoi, ik land op vrijdag 13 november in Bangkok en vlieg op maandag 14 december weer terug. Ik neem mijn fiets vanuit Nederland mee. Vanuit Bangkok ben ik van plan om een paar weken te gaan fietsen. Het lijkt mij veel leuker om dat met een of meerdere reisgenoten te doen dan alleen te fietsen.
Ik heb al eens door Indonesië gefietst met een reisgenoot en dat was een geweldig leuke ervaring. Vorig jaar heb ik onder leiding van een Vietnamese gids in de Mekong delta gefietst. Dat was ook erg leuk.
Ik vertrek 29-09 naar Thailand, reis door naar Chiang Mai, bedoeling is om de Mae Hong Son Loop te fietsen.. daarna wellicht nog een rondje maar niets staat vast behalve dan de heen en terugreis.. :lol:
Ben wel geintreseerd, dacht normaal in september in de loirestreek min 3 tal weeken te gaan rondtrekken.
Maar door het werk gaat dit niet lukken.

Belg M 34j