Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsgenoot (m/v) gezocht La Franchette (Normandie - Loire) - Forum Wereldfietser

Fietsgenoot (m/v) gezocht La Franchette (Normandie - Loire)

La Franchette is een nieuwe lange afstandfietstocht tussen Ouiestram en La Rochelle. De fietsroute loopt o.a. via de Mayenne en Angers en Saumur. Wie heeft er rond 25 augustus zin om een week mee te fietsen. Bij Angers buig ik af via de Loire naar Cheverney wat mijn eindpunt is. Ik denk aan kamperen, afstanden van rond de 80 - 100 km per dag, maar dan wel op relaxed tempo. Geen prestatietocht dus. Geen Ik vind vroeg weg gaan en/ of laat eindigen geen enkel probleem. Heb je interesse stuur dan gerust een pb. Ik ben zelf 46 jaar, maar zie geen leeftijdsbarriere. Je bent zo jong als je je voelt is mijn motto. Ik hoop op jullie reacties en graag tot ziens. Rutger
Rutger schreef:La Franchette is een nieuwe lange afstandfietstocht tussen Ouiestram en La Rochelle. De fietsroute loopt o.a. via de Mayenne en Angers en Saumur. Wie heeft er rond 25 augustus zin om een week mee te fietsen. Bij Angers buig ik af via de Loire naar Cheverney wat mijn eindpunt is. Ik denk aan kamperen, afstanden van rond de 80 - 100 km per dag, maar dan wel op relaxed tempo. Geen prestatietocht dus. Geen Ik vind vroeg weg gaan en/ of laat eindigen geen enkel probleem. Heb je interesse stuur dan gerust een pb. Ik ben zelf 46 jaar, maar zie geen leeftijdsbarriere. Je bent zo jong als je je voelt is mijn motto. Ik hoop op jullie reacties en graag tot ziens. Rutger

Hoe lang is de route ???
Lijkt me mooie tocht,hoe dacht je het transport te regelen?, gr thomas ps had de afstand al gegoogled :D
Paramount schreef:
Rutger schreef:La Franchette is een nieuwe lange afstandfietstocht tussen Ouiestram en La Rochelle. De fietsroute loopt o.a. via de Mayenne en Angers en Saumur. Wie heeft er rond 25 augustus zin om een week mee te fietsen. Bij Angers buig ik af via de Loire naar Cheverney wat mijn eindpunt is. Ik denk aan kamperen, afstanden van rond de 80 - 100 km per dag, maar dan wel op relaxed tempo. Geen prestatietocht dus. Geen Ik vind vroeg weg gaan en/ of laat eindigen geen enkel probleem. Heb je interesse stuur dan gerust een pb. Ik ben zelf 46 jaar, maar zie geen leeftijdsbarriere. Je bent zo jong als je je voelt is mijn motto. Ik hoop op jullie reacties en graag tot ziens. Rutger

Hoe lang is de route ???
De totale lengte van de Vélo Francette is 615 Km.
Zie: http://www.francevelotourisme.com/base- ... lle-a-velo
thomas1 schreef:Lijkt me mooie tocht,hoe dacht je het transport te regelen?, gr thomas ps had de afstand al gegoogled :D
Je kunt met de trein.
Benelux Amsterdam - Antwerpen.
Belgische Intercity Antwerpen - Rijsel.
TGV Rijsel Paris-Nord (reservering voor de fiets verplicht)
ruim 1 km fietsen van station Paris- Nord naar station Paris Saint-Lazare (in Parijs zijn fietsroutes en er is een fietskaart)
Intercités van Paris Saint-Lazare naar Caen.
Exacte treintijden, kaartjes en reserveringen bij de Trienreiswinkel. www.treinreiswinkel.nl