Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenoot (m/v) gezocht; half jaar; startend sept. 2017 - Forum Wereldfietser

reisgenoot (m/v) gezocht; half jaar; startend sept. 2017

Als alles naar plan verloopt is september 2017 mijn project qua werk ten einde.
Het lijkt me leuk om weer een keer voor langere tijd met de fiets op pad te gaan, +/- een half jaar.
Ik ben een 29 jarige PhD student uit Utrecht. Humor, nieuwsgierig en een tikkeltje eigenwijs. Ik fiets al ruim 10 jaar en kan dus ook prima mijn fiets onderhouden/repareren.

Waar: In overleg, maar wel niet te westers. Bijv. Zuid Amerika, Azie of Afrika. Ik vind het kennismaken met een nieuwe cultuur één van de leukste uitdagingen.

Hoe: Ik hoef niet heel erg op mijn budget te budget te letten, maar ik houd niet van overbodige luxe. Als ik echter voor 3 euro per dag uit eten kan, dan ga ik ook echt niet een euro uitsparen door zelf te koken.

Afstanden: In Nederland zou ik dagelijks zo'n 100km fietsen, maar met heuveltjes en onverharde wegen is dat natuurlijk minder. Ik vind het niet erg als een reisgenoot me wat afremt, want ik wil in mijn eentje nog weleens wat te veel fietsen.
Regelmatig een pauze-dagje vind ik fijn, dat geeft tijd om rond te kijken.
In december 2017 rond ik mijn bachelor af en daarna zou ik ook graag een langere reis willen maken buiten west Europa. Misschien zou ik me bij je kunnen voegen, waar je je op dat moment bevindt?
Heb een PBtje gestuurd..
Rond eind dit schooljaar mijn MBO af en ben ook van plan om voor een langere tijd te gaan fietsen. zat zelf te denken aan het oosten richting Azië
Hoi Roeland,

Wat een leuk plan. Mocht je toch overwegen binnen Europa te willen fietsen, in september wil ik per fiets naar Portugal vertrekken (naar Dominio Vale do Mondego). Je bent welkom hierbij mee te gaan, al is het wel westers ;)

Groet,
Vera
Ik geloof ondertussen iemand gevonden te hebben. :)

Ik wens de mensen die gereageerd hebben veel succes met zoeken! (en fietsen)