Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie gaat er in oktober mee fietsen in Andalucie? - Forum Wereldfietser

Wie gaat er in oktober mee fietsen in Andalucie?

Wie heeft er zin om in oktober twee weken te gaan fietsen in Andalucie?
Wij Simone en Irene zijn op zoek naar een gezellige clubje mensen (m/v)dat het leuk vindt al fietsend van het spaanse leven te genieten.

Voorkeur: zo'n 100 km per dag, camperen of anders pensionnetjes.
Voorstel is om 1/2 oktober een weekend te gaan "oefenen" en dan vervolgens ergens in oktober twee weken de hort op te gaan.

Beste Simone en Irene,

Groot gelijk dat jullie Andalusi? uitkiezen om in oktober fietsend te genieten. Hoe krijg je een leuke groep mensen bij elkaar? Vrij simpel: kom a.s. weekend op het kampeerweekend van de Wereldfietser op kampeerterrein Harskamperdennen op de Veluwe. Leg daar je plannen voor. Je hebt grote kans dat tijdens het fietsen of de apres-fiets geschikte mensen aanhaken bij jullie plan.

Beste Bert

Ja, ik weet pas sinds afgelopen vrijdag van het bestaan van deze site af.
En las dus pas vrijdag dat er gefietst gaat worden komend weekend.
had ik het eerder geweten dan had ik het super leuk gevonden om mee te gaan. Nu ga ik lekker een weekend "buiten spelen" op de fiets bij Maastricht.
Ook leuk!
Groeten
irene

Hallo,
Wat fijn dat jullie gaan fietsen in Andalusie. Wij hebben daar gefietst in 2003. Prachtig. Ik hoop dat je reisgenoten krijgt, en anders ga je toch gezellig met z'n 2en. Ik vind 100 km. per dag wel wat aan de hoge kant, want er is daar geen meter vlak.
Wij gaan nu in oktober de El Camino Del Cid fietsen. lijkt me ook leuk.
Ik hoop voor jullie dat het door gaat en veel fietsplezier daar,
Mia
Hallo!

Wat een leuk idee. Ik ben geinteresseerd!
Ik ben 23 jaar en student, in oktober kan ik geen vakken volgen. Ik wil er erg graag nog even tussen uit, en wielrennen is mijn hobby. Dus een goede combinatie lijkt me. Hebben jullie ervaring met fietsvakanties? Kunnen jullie wat over jezelf vertellen?

Groetjes Marion

Hallo Simone en Irene,

Ik (man, 39) ben ook geintereseerd! Ik ben promovendus en leg momenteel de laatste hand aan mijn proefschrift en denk (dwz hoop) eind september klaar te zijn en dan eindelijk op fietsvakantie te kunnen gaan. Ik hou van camperen en 100 km/dag :wink: Meer info kun je vinden op mijn website: http://www1.fee.uva.nl/pp/prodenburg/

Peter

Nou, Simone en Irene, dit wordt een vrij intellectueel fiets tochtje. Ik weet niet of ik daar wel tussen pas, met mijn mbo. :oops:

Mario

Hi Simone en Irene,

Aankomend weekend is er een fietsweekend, zie http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=2883

Wellicht leuk om naar toe te gaan?!

Groet,
Rena :wink:

ps: Intellectueel of mbo, waaraan meet je het geestelijke niveau als het om lichamelijke inspanning gaat???.............. ach, als je maar plezier hebt!!!

mario schreef:Nou, Simone en Irene, dit wordt een vrij intellectueel fiets tochtje. Ik weet niet of ik daar wel tussen pas, met mijn mbo. :oops:

Mario
Dan moet je juist meegaan, want anders hebben die arme waterhoofden het alleen maar over cultuur, de toestand in de wereld en iets dat door moet gaan voor filosofie. Dan is het goed als er iemand bij is die met beide benen op de grond staat en zo nu en dan een praktisch onderwerp aansnijdt. Trouwens, een academische opleiding is al lang geen garantie meer voor een hoog intellectueel niveau! :-D

afgelopen vakantie stond ik op een camping buiten praag. 's Avonds kwamen er twee nederlanders naar ons toe en begonnen te praten over hele domme dingen, onderwerpen waar je tot je 16e over praat. Later bleken ze allebei in 'leiden' te studeren...


hahahahahaha!! Ik moest zo lachen, zit ik daar met m'n leraartje zijn.