Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reis Afrika van Noord naar Zuid - Forum Wereldfietser

Reis Afrika van Noord naar Zuid

beste vijftigers (ongeveer),

ik zoek medefietsreizigers die samen met mij de uitdaging willen aangaan on deze reis op een voor mij onbekend continent te maken. ik heb tot nu toe alleen ervaring met lange fietsreizen in Europa gehad.
Hoi,

Hoeveel tijd wil je daar voor uittrekken en in welke periode wil je de tocht realiseren.
Hallo Roodborstje,

de details weet ik nog niet, zullen we daar eens over brainstormen?

groet,

Bekwaam
Beste vijftigers

Het lijkt mij geweldig om in Afrika te gaan fietsen en de tijd ervoor te nemen.
Zelf zou ik denken aan een groepje tussen de 4 en de 6 mensen.
Wanneer? Hoelang? hoeveel k.m per fietsdag +/- ? Behalve in Sri Lanka heb ik nog niet buiten Europa gefietst.
Ben met pensioen en een zestiger.
Graag een reactie Barbera
Heb wel belangstelling voor zo'n monstertocht. Heb de laatste 12 jaar, 4 grote tochten gefietst (o.a. Santiago en Rome.) De helft alleen, de overige met één of meer personen. Mijn voorkeur gaat uit naar een klein groepje. 4 tot 6 personen. Fietste ongeveer 80 -120 km per dag. Afhankelijk van de wind e.d. Graag hoor ik wat meer details zoals: wanneer, overnachtingen, dag-afstanden enz. Een keer kennismaken met andere gegadigden lijkt me zinvol.
mvg. weerman
Hallo

Ook ik heb belangstelling om langere tijd in Afrika te fietsen, ik heb 3 weken in Senegal gefietst maar verder nog niet op de fiets in Afrika. Wel van Marakesch naar het zuiden van Senegal gereisd met auto en ik denk dat dit per fiets (met een groepje) ook goed kan. Op de afrikaanse bobbelige wegen kan 80 km best veel zijn.Maar er zijn gelukkig ook betere wegen.

Ik zou graag kennismaken met de andere belangstellenden. Ik ben een vrouw uit Zeeland en ook 50 +
Ik hou van kamperen, in Afrika zijn de "campements" ook zeer fijn en betaalbaar.
Misschien kunnen we ergens halverwege afspreken om te brainstormen.

Groetjes
Beste Bekwaam,

Dit lijkt mij een geweldig plan! Ik ben een vrouw van 59 jaar en ik ben in een goede conditie.

Ik ben alleen geen ervaren fietser. Ben al een jaar bezig "een" fietsreis voor te bereiden en heb bijna alle spullen.

Voor mij is niet de afstand per dag belangrijk, belangrijker is het onderweg zijn.

Wanneer wil je weg en waar wil je beginnen?

Ik hoor graag van je!

Hartelijke groet,

Maria
Beste planners
Wat een enthousiaste reacties op de oproep om in Afrika te gaan fietsen.
En wat jammer dat ik na ruim 2 weken nog niets heb gehoord.
Gaat het plan nog door?
Je kunt me ook bellen 06 20762595
Met groet Barbera
Ben man eind 50 ,van plan november/december van Kaapstad naar Johannesburg te fietsen. 80 km dag.
B&B Iemand interesse. Ik hoor het graag !
Van Kaapstad naar Johannesburg heeft mijn interesse. Ik ben 65 zeer goede conditie, ik heb afgelopen voorjaar de groene route naar de Middenlandse zee gefietst van Castillon (Frankrijk) naar st Marie de la MER vv.1500 km, tijdsduur 14 dagen. Ik fiets om en nabij 11.000 km per jaar. De voorgestelde manier van trekt mij wel aan.

Groeten,

Bert Kaspers.
Van Kaapstad naar Johannesburg heeft mijn interesse. Ik ben 65 zeer goede conditie, ik heb afgelopen voorjaar de groene route naar de Middenlandse zee gefietst van Castillon (Frankrijk) naar st Marie de la MER vv.1500 km, tijdsduur 14 dagen. Ik fiets om en nabij 11.000 km per jaar. De voorgestelde manier van trekt mij wel aan.

Groeten,

Bert Kaspers.
Hallo Bert,


Misschien kun je me je email adres even sturen, dan kunnen we de gezamenlijke interesses voor een trip door Zuid Afrika doorspreken.
Mijn emailadres is wielheijnen@hotmail.com

Tot horens,

Wiel
Hoi Wiel,

Is goed. bkaspers52@hotmail.com

Groeten,

Bert K
Aan alle geïnteresseerden,

wouw, veel enthousiaste reacties!!
Ik stel voor om elkaar ter kennismaking te ontmoeten in Leiden op 27 augustus. Misschien te kort dag.....
Kunnen jullie aub hierop reageren en als het niet schikt eventueel andere plaats/datum voorstellen.
Graag een eerste reactie nu van jullie.

hartelijke groet,

Bekwaam
Leuk, ik plan te komen zondag de 27 e augustus
groet Barbera
Tijdstip maakt mij niet uit
Fijn Barbara, zijn er verder nog toekomstige Afrikafietsers die van plan zijn te komen 27 augustus naar Leiden?
Graag reactie ook als je niet van plan bent te komen of die datum niet kunt maar wel een andere en vertel dan ook welke datum dan wel.

Hartelijk dank en warme groet,

Nadine
Ik kan niet naar Leiden komen maar mochten jullie specifieke vragen hebben dan wil ik wel meedenken "praten". verschillende keren door Zuid Afrika gegaan en van Kaapstad naar Egypte gefietst etc. Succes met voorbereiden !