Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw zeeland zuider eiland jan -feb 2018 - Forum Wereldfietser

Nieuw zeeland zuider eiland jan -feb 2018

Ik ben een vrolijke sportieve vrouw van 47jaar die vanaf begin januari tot begin maart 2018 het zuider eiland in nieuw Zeeland wil gaan fietsen. Fiets is een tourbike. Route &start vanuit Christchurch -dagafstand gemiddeld 50 km per dag en onderweg kamperen met eigen tent.
Ik zoek maatje ( man/vrouw/ stel) die gedeelte of wellicht gehele reis mee wil fietsen. Dus zie je dit plan zitten reageer dan snel en dan gaan we een biertje drinken om te kijken of t klikt.

Groetjes Harmke :lol:
Hoi Harmke, het lijkt me een geweldig mooie fietstocht ,ik zou graag contact met je willen
om te kijken of het iets voor is . Groet Frank.
Hallo Harmke,

Wat mij aanspreekt in je oproep is de geplande dagafstand. De meeste mensen willen veel meer kilometers maken. Ik ben al 2 x in NZ geweest, een fantastisch fietsland. Dus daar kan ik je eventueel nog wel wat informatie over geven.
Ik ben een 65+ vrouw en zou in oktober/november 2018 graag een fietstocht in Zuid Afrika willen maken, dagafstanden afhankelijk van weer, wind en weg tussen de 50/80 km.
Heb je daar interesse in, dan hoor ik het graag.

Sjoukje
Hoi Harmke,

Wij (mijn vrouw en ik) zijn in dezelfde periode op het Zuider Eiland. We komen op 1 Januari 2018 aan in Christchurch , blijven daar 2 dagen en gaan dan op weg richting Tekapo en vervolgens fietsen we bijna alle Great Rides het eiland rond. Op 3 Maart vertrekken we weer naar huis. We gaan voornamelijk kamperen, maar als moet nemen we een huisje of hotel, wat er voorhanden is.
Misschien komen we elkaar nog wel tegen en kunnen we even met elkaar optrekken. In ieder geval veel plezier.


Groeten Henk
Nieuw Zeeland staat HOOG op mijn Bucket-list maar jan. 2018 is te vroeg. Ga je nog een blog o.i.d. bijhouden.

Gr. Peter