Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht voor 2019 - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht voor 2019

Ik ben nu aan het voorbereiden voor de fietstocht in 2019 en dat is de donauroute in 3 delen. Het is wel ruim 3300 km. Ben wel paar maanden weg, of kunt het ook in delen doen.

Wie heeft ook zin om mee te gaan fietsen? Laten we eerst samen op proef gaan fietsen en kijken of het klikt.
Het lijkt me juist leuk om samen met andere fietser mee te fietsen. Alleen is maar alleen , samen sta je sterker.Leeftijd vanaf 50 jaar.Het liefst kampeer ik graag maar af en toe zoek ik ook bed en breakfast op vooral bij slecht weer of als je geen zin meer hebt om je tentje op te zetten. Ik fiets op mijn gemak tot 100 km per dag en wil ook de omgeving verkennen.Uiteraard moet je ook goede conditie hebben. Dit jaar fiets ik naar de Vendee.
Eind juli ga ik in Friesland fietsen voor een week met een tentje.Misschien een idee om samen een rondje te fietsen en te leren kennen en kijken of het klikt.

Laat me even weten of je daar ook belangstelling voor hebt. :roll:

Reisbegeleidster
Beste reisleidster,

Allereerst heb ik wel zin om met je eind juli een rondje Friesland te fietsen was ook mijn bedoeling dit jaar, ga nu tot begin juni naar Hongarije.Mijn naam is Frans woon in Hengelo (o)ben 60 en in goede conditie heb fiets ervaring vorig naar naar Kolding Denemarken gefietst.
in 2010 ben ik langs de Donau naar Boedapest gefietst geslapen B&B,Zimmer Frei,jeugherberg en pension,kan ook met tent.
Dit jaar een aantal tochtjes gemaakt in omgeving 70 - 80 km.
Voor mij geld lekker fietsen en dat het gezellig is.

Graag zie ik een reactie van je.
Met vriendelijk groet
Frans.
Beste....',

Je idee betreft de Donauroute spreekt me wel aan. In Nederland fiets ik altijd alleen maar voor verdere reizen zou ik het denk ik prettiger vinden om met meer te fietsen. Ik word dit jaar 57, ben getrouwd en heb twee kinderen en fiets tijdens fietsvakanties ongeveer 80 tot 100 kilometer. Ik woon in Delden ( o).
Tot en met juli 2018 heb ik het nog erg druk in verband met studie maar daarna heb ik veel meer tijd.
Ik wacht een reactie af.
Met vriendelijke groet,
Ineke
Ineke Heijink schreef:
di 03 apr, 2018 14:42
Beste....',

Je idee betreft de Donauroute spreekt me wel aan. In Nederland fiets ik altijd alleen maar voor verdere reizen zou ik het denk ik prettiger vinden om met meer te fietsen. Ik word dit jaar 57, ben getrouwd en heb twee kinderen en fiets tijdens fietsvakanties ongeveer 80 tot 100 kilometer. Ik woon in Delden ( o).
Tot en met juli 2018 heb ik het nog erg druk in verband met studie maar daarna heb ik veel meer tijd.
Ik wacht een reactie af.
Met vriendelijke groet,
Ineke
reisbegeleidster schreef:
wo 11 apr, 2018 20:49
Ineke Heijink schreef:
di 03 apr, 2018 14:42
Beste....',

Je idee betreft de Donauroute spreekt me wel aan. In Nederland fiets ik altijd alleen maar voor verdere reizen zou ik het denk ik prettiger vinden om met meer te fietsen. Ik word dit jaar 57, ben getrouwd en heb twee kinderen en fiets tijdens fietsvakanties ongeveer 80 tot 100 kilometer. Ik woon in Delden ( o).
Tot en met juli 2018 heb ik het nog erg druk in verband met studie maar daarna heb ik veel meer tijd.
Ik wacht een reactie af.
Met vriendelijke groet,
Ineke
heb berichtje verstuurd! zie pb
Ik heb je een pb teruggestuurd.
Gr Ineke
Beste Reisbegeleidster,
Lijkt me wel leuk om alvast met jou naar de Vendee fietsen. Misschien ben je al weg.
Lijkt me leuk om eens kennis met je te maken en wie weet kunnen we samen een dag kenbaar fietsen. Juli is denk ik geen optie.
Ik ben geen geen prestatie fietster, fiets meer in uren dan in kilometers , kan 6 tot tot 10 uur per dag fietsen. En tempo houden en met af en toe een pauze, mijn einddoel halen(Camping of hotelletje.)
Floor
Jopi Floor schreef:
zo 22 apr, 2018 14:03
Beste Reisbegeleidster,
Lijkt me wel leuk om alvast met jou naar de Vendee fietsen. Misschien ben je al weg.
Lijkt me leuk om eens kennis met je te maken en wie weet kunnen we samen een dag kenbaar fietsen. Juli is denk ik geen optie.
Ik ben geen geen prestatie fietster, fiets meer in uren dan in kilometers , kan 6 tot tot 10 uur per dag fietsen. En tempo houden en met af en toe een pauze, mijn einddoel halen(Camping of hotelletje.)
Floor
ik heb bp verstuurd,
reisbegeleidster
Jopi Floor schreef:
zo 22 apr, 2018 14:03
Beste Reisbegeleidster,
Lijkt me wel leuk om alvast met jou naar de Vendee fietsen. Misschien ben je al weg.
Lijkt me leuk om eens kennis met je te maken en wie weet kunnen we samen een dag kenbaar fietsen. Juli is denk ik geen optie.
Ik ben geen geen prestatie fietster, fiets meer in uren dan in kilometers , kan 6 tot tot 10 uur per dag fietsen. En tempo houden en met af en toe een pauze, mijn einddoel halen(Camping of hotelletje.)
Floor
ik heb je pb verstuurd, reisbegeleidster