Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie fietst er mee? Athene - Venetië voorjaar 2018 - Forum Wereldfietser

Wie fietst er mee? Athene - Venetië voorjaar 2018

Beste wereldfietsers,

ik zoek een fietsmaatje (m/v) die het leuk vind een deel of de hele route van Athene naar Venetië met mij te fietsen aankomend voorjaar.
In het kort: ik ben Ivo, 26 jaar, en heb in Europa redelijk wat fietservaring (Spanje, Portugal en de Reitsma route naar Rome).
Dit jaar is het idee om de Adriatische kust te ontdekken aan de kant van de Balkan door te fietsen van Athene naar Venetië (Griekenland, Albanië, Bosnië, Kroatië en Italië). In detail ligt de route nog helemaal open. Wanneer? Het liefst in Mei, maar iets eerder of later kan ook. In totaal wil ik zo'n 3 weken fietsen. Mijn voorkeur gaat uit naar kamperen. Alleen fietsen kan natuurlijk ook, maar met z'n tweeën of meer is veel gezelliger.
Lijkt je het leuk om mee te fietsen, of ideeën uit te wisselen, ik hoor het graag!

Groetjes, Ivo
Hallo,
Deden we jaren geleden: België - Venetië - Athene. Prachtige reis.
Misschien heb je hier iets aan:

http://www.dromenvanreizen.be/Athene/Po ... schema.htm
Hoi Ivo,

Mooi plan. Ik ga ook zoiets doen; van Athene naar Amsterdam. Ik vertrek echter begin april al vanuit Athene. Is dat een optie voor jou? Ik ben 32 jaar.
Hoi Bart,

helaas kan ik niet veel eerder dan de eerste week van Mei vertrekken door mijn vakantie van werk in die tijd. Ook heb ik zo genoeg tijd om mijn nieuwe trekkingfiets te testen.
Mocht mijn planning nog veranderen zal ik een berichtje sturen,

fijne reis alvast!