Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen LF Noordzeeroute met 3-4 personen - Forum Wereldfietser

Fietsen LF Noordzeeroute met 3-4 personen

In mei ga ik stoppen met werken, ik ben 60 en het is mooi geweest. Ik zou graag in juni of september met een klein groepje gaan fietsen, bv de LF Noordzeeroute. Onderweg kunnen we logeren in trekkershutten of Vrienden op de Fiets. Kennismaking vooraf lijkt me prettig, Ik woon in omgeving Breda.
Ik ben geen prestatiefietser, heb een goede hybride fiets die ik dagelijks gebruik. Heb ervaring met fietsvakanties in Italie, Spanje en Portugal. Lijkt me leuk om eerst in deze constructie een weekje Nederland te doen, als het klikt kunnen we natuurlijk later een uitgebreidere trip bespreken.
Heb je een P.B gestuurd.

Groet,
Leentje
Hoi Ellens,
Lijkt me leuk plan en ik ben ook gestopt met werken.
Ga eerst wel Europa in .
In September kan ik wel met je met meefietsen.
Zullen we eens kennismaken?
Floorfietsgraag uit Utrecht( goede conditie en 65 jr,)
floor en leentje dank voor jullie reactie. Ik wacht deze week nog even op mogelijke andere reacties en neem eind van de week met jullie contact op. groet Ellen
Hoi Ellen,

Heb je 'n privébericht gestuurd.

groetjes,
Gerard
ellens schreef:
do 19 apr, 2018 22:21
In mei ga ik stoppen met werken, ik ben 60 en het is mooi geweest. Ik zou graag in juni of september met een klein groepje gaan fietsen, bv de LF Noordzeeroute. Onderweg kunnen we logeren in trekkershutten of Vrienden op de Fiets. Kennismaking vooraf lijkt me prettig, Ik woon in omgeving Breda.
Ik ben geen prestatiefietser, heb een goede hybride fiets die ik dagelijks gebruik. Heb ervaring met fietsvakanties in Italie, Spanje en Portugal. Lijkt me leuk om eerst in deze constructie een weekje Nederland te doen, als het klikt kunnen we natuurlijk later een uitgebreidere trip bespreken.
heb pb naar je gestuurd,

Gr Didi
Hoi, ik heb donderdag een PB gestuurd aan iedereen die heeft gereageerd, maar weet niet of deze is aangekomen. Ben nu een weekend weg, maar stuur as maandag seperaat aan allen opnieuw een bericht met datumvoorstellen.
Goed weekend, Ellen.
Ik heb je ook een pb gestuurd.
Gr Ineke
Hallo |Ellen,

Hoewel ik in juni/september waarschijnlijk geen gelegenheid heb voor een lange fietstocht, hierbij toch een reactie.
Ik zou graag volgend jaar oktober/november een fietstocht in Zuid Afrika willen maken.
Via dit forum heb ik al 2 vrouwen gevonden die daar misschien ook wel zin in hebben.
We zijn alle drie 60+ , geen kilometerjagers (60 - 90 km) en denken aan een tocht met genoeg tijd/gelegenheid om onderweg af te stappen als er iets moois/interessants te zien of te bezoeken is of bij een gezellig terrasje.
Redelijk low budget, kamperen, B & B e.d.
Graag hoor ik van je of jij, of misschien mensen die reageren op jouw oproep, wellicht interesse hebt/hebben in dit plan.
Met vriendelijke groeten,

Sjoukje
6 juni as heb ik een kennismaking gepland, geïnteresseerden hebben hiervoor inmiddels een uitnodiging ontvangen.
De bedoeling is om dan ook het fietsplan in september 2018 concreter te maken.

Het lijkt me leuk, ik heb er zin in.
Fietsgroet Ellen.