Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietskameraad (m) e-bike gezocht - Forum Wereldfietser

fietskameraad (m) e-bike gezocht

Hoi, buiten schijnt de zon in Zeeland en dan krijg ik zin om te gaan fietsen. Ik man 63 jaar, getrouwd, woon dus in Zeeland (bij Zierikzee), werk niet meer en heb dus zeeën van tijd. Ik fiets op een e-bike, rustig tempo, geniet onderweg van natuur, heb geen haast, afstand tot ca 80km per dag. Maak zo nu en dan meerdaagse tochtjes, o.a. Elfstedentocht en (heel klein) deel van de Noordzeeroute. Fiets het liefst via knooppunten. Neem zo min mogelijk bagage mee, slaap in B&B of goedkoop hotel. Hoewel ik graag alleen fiets, zou ik het toch leuk vinden om iemand te vinden om samen fietstochten te maken, dagtochten en/of meerdaagse tochten. Uiteraard alles in overleg, samen route/aantal dagen/wanneer enz. bepalen. Ik gedraag me jonger dan mijn leeftijd, rook niet, ben sociaal, heb humor en meestal genoeg gesprekstof (maar kan ook genieten van rustige momenten). Interesse ? of wil je meer weten ? reageer of stuur me een privébericht, hopelijk kunnen we dan binnenkort op pad, groet, Harry
lente komt er aan, daarom een update :roll:
Ik, man 68 jaar vertrek (plan) half mei voor tocht Maastricht, Duitsland, Daun, Maren-Bernkastel fietsroute, Trier, Luxemburg (eindpunt)
Duur ongeveer 8 dagen. Start met de trein naar Heerlen op 12 á 14 mei. Weinig bagage, goede hotels en e-bike.
Misschien is het wat.
Alternatief: Heerlen, Basel, Suze-la-Rousse, fietsbus van 1 juni terug naar Utrecht. Totaal 1000 km.

Groeten, Aalscholver
Hallo Aalscholver,
Ik had het heel erg leuk gevonden, maar ik heb al een vliegreisje geboekt naar Kroatie laatste week mei. :(
Misschien kunnen we eens wat anders afspreken ? Waar woon je ?
Ik woon bij Zierikzee, werk niet meer, dus heb bijna altijd tijd als het lekker weer is.
Groeten, Harry
Dag Harry,

Ik zie dat je fietsmaatje zoekt.
Ik ben ook een man, getrouwd, leeftijd ook 63 jaar ( zie er jonger uit, sportief ingesteld, humor ) en fiets op een e-bike, kom uit de Achterhoek, werk niet meer dus flexibel in tijd, heb nog geen ervaring in verre dagtochten/meerdaagse tochten maar ben wel in voor uitdagende tochten in binnen-en buitenland.
Wil je meer weten laat dat weten misschien kunnen we elkaar een keer treffen of op een andere manier met elkaar in contact komen als kennismaking.

Groet,

Chris