Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot Great Divide 2019 - Forum Wereldfietser

Reisgenoot Great Divide 2019

Hallo,

Komende zomer wil ik (v, 33) graag de Great Divide Mountainbike Trail gaan fietsen. Het plan is om in 8 of 9 weken rustig van de Canadese grens naar de Mexicaanse grens fietsen. Wanneer of waarvandaan ik precies vertrek ligt nog niet vast, moment en plek van aankomst ook niet. Ik denk aan een combinatie van kamperen en af en toe overnachten in een hostel/motel of via warmshowers.

De afgelopen jaren heb ik veel gereisd, ik fiets veel, maar heb nog niet veel lange fietstochten gemaakt. Het lijkt mij dan ook veel gezelliger, praktischer en veiliger om deze tocht met een of meerdere reisgenoten te maken.
Wie heeft er zin om mee te gaan op deze tocht?
Hi Karin

Ja top.
Heb je ervaring?
Ik zie je PM wel.

Gr John
Hoi Karin,
Prachtig plan! Ik was al van plan om dit jaar iets dergelijks te ondernemen. Ik heb ervaring met lange meerdaagse fietstochten. O.a.: Santiago de Compostella, Rome, Athene, Zwitserland. Heb zowel alleen als met meer mensen gefietst. Met meer personen is veiliger en gezelliger. Overnachtingen in/op: campings, kleine hotelletjes, bed/ontbijt, enz. (in 't algemeen low budget) Per dag fietsten we (afhankelijk van o.a. weer, wind en omstandigheden) 70 - 120 km.
Ik wacht jouw reactie wel af.

mvg. Hendrik Groen, Beetsterzwaag (Frsl.)
PS.
Ter voorbereiding en kennismaking kunnen we in het komend voorjaar ook ergens een (paar dagen) fietstocht(-en) doen. Of op 2e Pinksterdag de Elfstedentocht. Het is maar een voorstel.... Slaapplaatsen, geen probleem.

edit moderator2: e-mailadres verwijderd
Hoi Karin,
Wacht nog steeds op jouw reactie.
mvg. Hendrik Groen

edit moderator2: e-mailadres verwijderd
Hallo,

ik rij hem deze zomer ook. Ik vertrek van Calgary/Banff (vlucht komt aan op 5 Juli) en vlieg terug op 18 Augustus vanuit Jackson.

Moesten de datums overeen komen, kunnen we zien of we een stukje samen kunnen doen.

Gregory
Ik ga ook de great divide fietsen. 15 juli in Vancouver en dan richting banff en dan zuidwaarts

Nog mensen met gelijklopende plannen?

Gr, bart