Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatjes voor de zomer? - Forum Wereldfietser

Fietsmaatjes voor de zomer?

Dag beste mensen,

Nu de zon zich weer laat zien krijg ik zin op om fietsvakantie te gaan! :) Afgelopen zomer ben ik ook op fietsvakantie geweest, maar dit jaar kan mijn fietsmaatje van toen helaas niet mee. Zelf ben ik een vrouw van 20 jaar en lijkt het me leuk om met wat mensen in de zomer (juli, augustus) een fietstocht in Europa te gaan maken. Een tentje mee en er op uit! Ik fiets makkelijk 80/100 km per dag met bepakking. Momenteel heb ik nog niet echt een vast plan in mijn hoofd en sta ik voor allerlei ideeën open.
Ik hoop dat er mensen zijn die misschien mee willen, stuur me dan een bericht!

Groetjes
Hoi,

Wat leuk! Ik ben Danielle, 33 jaar en wil er deze zomer ook op uit. Ivm met werk en gezin heb ik beperkt tijd, maar ik probeer mijn tijd zo goed mogelijk in te delen. Ik moet rekening houden met mijn man en mijn kinderen, die totaal niet van fietsen houden. Ze gaan met de auto naar een vakantiehuisje en mijn plan is om daar heen te fietsen 5 of 6 dagen vantevoren. Ik vertrekken op de fiets vanaf Bergen op zoom. Ik fiets zo'n 100 km per dag. Ik overweeg om door Parijs te fietsen maar weet het nog niet zeker.

Ik zou het heel leuk vinden om met iemand of met een groepje te gaan fietsen maar ik kan me ook voorstellen dat het niet echt ideaal is, omdat het maar zo kort is en omdat ik daar in Frankrijk achter blijf. Aan de andere kant: het kunnen toch 5 of 6 mooie dagen worden. Misschien willen er wel meer mensen mee, die dan wel verder door willen trekken.

Ik hoor het wel als het je wat lijkt.

Groetjes, Danielle
Hoi!

Klinkt goed allemaal. Mijn naam is Stefanie 26 jaar en fiets ook met een tent. Ik ben flexibel in data boeken omdat ik makkelijk vrij kan krijgen van werk. Qua bestemming vind ik het oosten altijd interessant maar ik sta voor alles open! Het lijkt mij leuk om gedeeltelijk of helemaal met iemand anders te fietsen, te kamperen etc!

Met vriendelijke groet,

Steef.
Daniëlle heb je een pb gestuurd.
ik ben wel een stuk ouder is daar bezwaar tegen 80 km haal ik wel hoor maar niet door de bergen
gr marcel
Hallo,

Ik ben een sportieve 20 jarige racefietser die in de zomervakantie voor een poosje naar Frankrijk wilt fietsen. Tent of camping is goed. Ik wil liever niet alleen fietsen daarom reageer ik. Ik hoor graag een reactie!

Groetjes,
Martijn
Wauw, leuke reacties allemaal! Mochten andere mensen nog mee willen, wees welkom!

Mij lijkt het leuk om met zoveel mogelijk mensen er op uit te gaan, dus het lijkt mij best een goede optie om 5/6 dagen met Danielle samen te fietsen, en dan samen verder te gaan? Als Martijn toch naar Frankrijk wil en als het verder niet uit maakt. Marcel, op zich heb ik daar geen bezwaar tegen, maar ik dat ligt natuurlijk niet alleen aan mij.

Ik zal Danielle, Steef, Marcel en Martijn vandaag of morgen even een berichtje sturen met mijn mailadres, als jullie mij allemaal mailen dan kunnen we even gezamenlijk overleggen via de mail.

Groetjes
FvN schreef: Wauw, leuke reacties allemaal! Mochten andere mensen nog mee willen, wees welkom!
Toevallig zojuist op deze website gekomen en zie dit berichtje... Ik heb vandaag besloten om ook op fietsvakantie te gaan dit jaar en hoe of wat is ook nog onduidelijk. Zat als eerst te denken aan een reis naar Verona in mijn eentje, maar dit is wellicht ook wel leuk! Heet dus Joey en ben 20 jaar, actief fietser en was ook van plan om begin juli te gaan, lijkt me leuk om hier meer over te horen.
Groetjes!
Leuk Joey! Kun je me een berichtje sturen met je mailadres/telefoonnummer erin? Dan kunnen we even overleggen over hoe en wat.
Hi there everybody,

Ik zou ook wel met jullie mee willen fietsen.
Roald is mijn naam en ben jong van hart en humor en heb al wat fietservaring.
Zou graag wat jongere fietsers willen leren kennen deze zomer.

Zijn er al concrete plannen voor een get together ?
Hallo
In de week van 24 juni ga ik met fiets en kar dwars door Frankrijk richting Spanje...mocht er iemand aan willen sluiten voor deze tocht (of gedeelte) dan lijkt me dat leuk. Ben een sportieve man van 49 en heb de nodige ervaring met lange fietstochten. Leuk om te lezen dat er zoveel mensen hetzelfde lange afstand fiets virus hebben,
Gr Nic
Hallo Stefanie ,
Wat bedoel je precies met het oosten? En wat is meestal jou vertrekpunt? ,

Gr Nic

Steef schreef:
za 23 mar, 2019 18:20
Hoi!

Klinkt goed allemaal. Mijn naam is Stefanie 26 jaar en fiets ook met een tent. Ik ben flexibel in data boeken omdat ik makkelijk vrij kan krijgen van werk. Qua bestemming vind ik het oosten altijd interessant maar ik sta voor alles open! Het lijkt mij leuk om gedeeltelijk of helemaal met iemand anders te fietsen, te kamperen etc!

Met vriendelijke groet,

Steef.
heeman schreef:
za 11 mei, 2019 08:12
Hallo Stefanie ,
Wat bedoel je precies met het oosten? En wat is meestal jou vertrekpunt? ,

Gr Nic



Met het oosten bedoel ik slovenie, albanie, Bulgarije Hongarije, Kroatie. Vanaf Amsterdam vertrek ik.
Hallo Stefanie,
Oké...die kant van Europa heb ik (nog) niet gedaan... benieuwd wat jou ervaringen zijn. Zoals gezegd ga ik in juni via Frankrijk naar Spanje.. mijn voordeel ten opzichte van jou is dat ik vanuit zuid Limburg kan starten.
Gr Nic
Hallo iedereen,

Ik ben ludo, 25 jaar jong. Vorig jaar ben ik alleen naar rome gefietst wat er mooi en leuk was, maar een volgende zou ik toch graag samen fietsen met iemand. Deze zomer kan ik waarschijnlijk geen fietstocht doen, maar als iemand ooit een keer ergens een fietstocht wilt gaan doen laat het mij weten :)
Stuur me een email of voeg me toe op Facebook

Cheerzz

Ludo_marrink@hotmail.com
Fb: Ludo Marrink
Hallo allemaal,

Goed om te lezen dat er nogal wat reacties los gekomen zijn op deze oproep!
Ik zou vanaf ongeveer 25 juli weg kunnen en ben heel benieuwd of jullie al iets afgesproken hebben. Als dat zo is hoop ik dat ik door jullie op de hoogte gehouden word, want ik zou ook graag met een (gevarieerd) groepje gaan fietsen. Zelf ben ik al wat ouder, maar jong van geest en fit. Ik heb fietservaring. Kamperen heeft mijn voorkeur en ik pas me aan wat betreft dagafstanden. Ik hoor graag van jullie.
Groeten, Marlon