Additionally, paste this code immediately after the opening tag: St Jacobsroute Eind juli/begin augustus - Forum Wereldfietser

St Jacobsroute Eind juli/begin augustus

Hoi,

Ik wil 29 juli vertrekken vanuit Bergen op zoom, richting Mechelen. In Mechelen wil ik op de St Jacobsroute stappen, door Parijs heen. Vanuit Parijs wijk ik weer van de route af. Zijn er mensen die de ST Jacobsroute ook gepland hebben eind juli begin augustus?

Groetjes,

Danielle
Hallo Danielle,. Ik ben op dit moment onderweg. Vandaag mijn tweede etappe gedaan. Ik ben vanuit omgeving Maastricht vertrokken...direct de Ardennen in... vervolgens zak ik schuin door naar st jean pied du port.. Hanteer jij de officiële route en zo ja welke is dat ?
Gr Nic
Hallo Daniëlle
Ik ga rond 8 augustus vetrekken naar SdC.
Ik wil de route via oude wegen fietsen.

Gr
Jan
Hallo Danielle,

Ik,Roald,ben ook in die route geinteresseerd en overweeg tevens tegen die tijd te vertrekken.

Misschien kunnen we fietsgenoten zijn voor dit trajekt?

Indien nog zoekende naar een fietsgenoot ,stuur dan een bericht en zien we verder,

groet,
Roald
Hallo Jan,
Kunjij mijniets meer vertellen over "de oude wegen" naar Santiago?
Dat heeft mijn interesse en wil graag via die route richting Santiago.
Vr.gr.Flora
Hoi ik fiets van 4 tm 12 augustus van Parijs naar Orleans. Daarna rij ik langs de Loire naar het westen via Beaugency naar Blois. Misschien lukt het een stukje samen te fietsen.
Jeanine