Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jonge reisgenoot/reisgenoten (m/v) gezocht voor onvergetelijk avontuur - Forum Wereldfietser

Jonge reisgenoot/reisgenoten (m/v) gezocht voor onvergetelijk avontuur

Hoi allemaal!

Mijn naam is Suus en ik ben 18 jaar. In 2018 heb ik mijn gymnasium afgerond en sindsdien heb ik gewerkt en gereisd. Nu is het tijd om mijn droom te realiseren: het maken van een lange fietstocht. Ik had bedacht om in Oktober te vertrekken en eerst naar Zuid-Spanje te fietsen om ergens vrijwilligerswerk te doen in de wintermaanden. Als het warmer wordt in het voorjaar wil ik meer gaan verkennen op de fiets! Ik zou willen overnachten in een tent afgewisseld met Couchsurfing/Warm Showers om het zo low-budget mogelijk te houden en dus lang op pad te kunnen zijn. Lijkt het jou wat om met mij mee te gaan? Niks ligt nog vast van mijn plannen en ik sta open voor andere ideën.
hoi suus ik ben zelf ook van plan om in oktober naar spanje te fietsen toevallig ,
misschien kunnen we samen gaan ik ben zelf m 33 ik fiets zelf 90 tot 150 km per dag , ik kampeer onderweg wild met mijn tentje .
de duur en bestemming van mijn reis is niet bekend ,
heb je interesse om mee te gaan laat ff weten ,

mijn email is : rodekersen2@outlook.com
Hoi suus, klinkt leuk! Ik ben maaike, 19 jaar oud en ik heb het plan om in juni 2020 naar rome te fietsen. Misschien kunnen we met elkaar in contact komen :) groetjes!