Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje Nederland - Forum Wereldfietser

fietsmaatje Nederland

Ik (vrouw van 53 jaar) ben op zoek naar een fietsvriendin in de buurt van Meppel om samen mee te fietsen in de avonduren en/of weekenden. Ikzelf woon in Meppel en werk In Zwolle en voor het fietsten in de avonduren als we elkaar snel treffen op de fiets. Gelukkig heb ik ook een fietsendrager, geniet ik van een treinreis en ben ik dol op Nederland, dus dan kan het ook iemand zijn die verder van mij afwoont.
Ik maak graag tochten op mijn Koga met R-naaf via fietspaden en rustige wegen. Het gaat me niet om de snelheid maar om samen te genieten van de natuur, het (rivieren)landschap en het fietsen en natuurlijk ook van lekker eten en drinken tijdens het fietsen en/of erna.
Als het klikt lijkt het me ook geweldig om meerdaagse of zelfs fietsvakanties te maken. Afgelopen juni heb ik met een vriendin de Limesroute gefietst van Katwijk aan Zee naar Regensburg. Voor de volledigheid, ik heb geen e-bike. Als je dit leuk lijkt dan hoor ik graag van je!
Carla en mijn mailadres is c.dek@hotmail.com
Hoi Carla, ik stuur je een email. Ben zelf 50 en heb een RIH damesfiets (Reynolds 531 frame) uit de jaren '80 opgeknapt. Wil kijken of ik er lange afstanden op kan fietsen. D.
Hai Carla, ik heb je een PB gestuurd.