Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reismaatje Compostela 2020 - Forum Wereldfietser

Reismaatje Compostela 2020

Hey allemaal,
Volgend jaar in mei vertrek ik naar Compostella met de fiets.
Ik zoek een reisgenoot m/v voor deze reis.
Na een ziekte in 2018(kanker)maar gelukkig ervan genezen heb ik die belofte gedaan.
Ik ben fietsmakanieker(bij een wielerploeg)en technicus bij telecom operator Proximus dus langs de weg geen probleem :D .
Er zijn geen bijbedoelingen ik ben gehuwd maar mijn vrouw is niet zo sportief en alleen zie ik dit niet zo zitten met twee is het toch iets veiliger.
Dus zijn er mensen daarvoor aangesproken om met mij dit avontuur te ondernemen geef een seintje.

Grt Serge
Alleen gaan is echt veilig hoor.

Waar ik mij het meeste zorgen over maakte:de combi regen, lekke band en/of geen slaapplek vinden, is mij uiteindelijk nooit overkomen.
Er komt altijd een oplossing is mijn ervaring.
Zware dagen deelde ik liever niet, gewoon doorgaan en even op een blog klagen werkte al voldoende.
Af en toe wilde ik wel mooie momenten delen, dat waren ook de enige momenten dat ik me wat alleen voelde.
Onveilig heb ik me nooit gevoeld.
Dus dat zou geen reden hoeven zijn.
Misschien is het met meer mensen gezelliger, maar ook dat is betrekkelijk. Je moet het heel goed met elkaar kunnen vinden, goede afspraken maken over tijdsduur, aantal malen stoppen, dingen bekijken, rustdagen etc.
Onderweg ontmoet je ook mensen, zeker als je mei of juni gaat.
Ik ben in april vertrokken en heb weinig mensen ontmoet onderweg in Frankrijk.
Pas in Spanje wordt het druk.


Goed om er nog eens over na te denken en laat je informeren de komende maanden.

Gr Anja.
Serge1 schreef:
do 08 aug, 2019 12:28
Hey allemaal,
Volgend jaar in mei vertrek ik naar Compostella met de fiets.
Ik zoek een reisgenoot m/v voor deze reis.
Na een ziekte in 2018(kanker)maar gelukkig ervan genezen heb ik die belofte gedaan.
Ik ben fietsmakanieker(bij een wielerploeg)en technicus bij telecom operator Proximus dus langs de weg geen probleem :D .
Er zijn geen bijbedoelingen ik ben gehuwd maar mijn vrouw is niet zo sportief en alleen zie ik dit niet zo zitten met twee is het toch iets veiliger.
Dus zijn er mensen daarvoor aangesproken om met mij dit avontuur te ondernemen geef een seintje.

Grt Serge
Met of zonder tent en welke dagafstanden ?
dijken63 schreef:
do 08 aug, 2019 19:38
Alleen gaan is echt veilig hoor.
Zeker!

Vergeet niet dat samen op fietsreis ook niet niks is. Verschillen in tempo, praatgraagheid, navigeerstijlen, omgaan met tegenslag en tolerantie voor ongemak kunnen flinke frictie geven.
Nee geen dagafstand ik pas mij aan wil je 80km rijden voor mij o.k. Is het minder voor mij ook o.k.

Grtn Serge
En ja met tent bij regen misschien hotel of B&B voor mij om het even pas mij aan.