Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht voor Hadrians Wall en C2C in voorjaar 2020 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht voor Hadrians Wall en C2C in voorjaar 2020

Afgelopen week heb ik ruim een week gefietst in het Teutoburgerwoud: een soort van heuveltraining voor mijn grote droom: het fietsen van de Hadrians Wall en C2C terug.
Hoewel het best een leuk weekje was, miste ik toch wel gezelschap. Ik ben dan ook op zoek naar een reisgenoot om ervaringen mee te delen.
Ik ben een vrouw van 41 jaar en fiets op een Santos 4.29 zonder elektrische ondersteuning en ben een beginnend lange afstand-fietser.

Heb je interesse, stuur me dan een berichtje!

Hartelijke groeten, Sylvia.
Hallo Sylvia,
Kan je over een week gepakt hebben voor een rondje Schotland?
Een beetje kort dag,maar de ferry is geboekt.
Top dat je het mooi vindt om langere fietstochten te maken,ik heb het 9 maanden
Door Europa gedaan en het viel niet altijd mee,zo in je uppie.
Ik fiets hem dit jaar nog,you succes voor next year,maar aan de fiets zal het niet liggen.
Top spul.
O ja,c2c?

Mvg,

Wilco
Hoi Wilco,

Nou, komende week moet ik weer werken, dus dat gaat 'm niet worden. Wel gaaf trouwens Schotland. Staat ook nog op mijn lijstje. En begrijp ik het goed dat je dit jaar ook nog Hadrians Wall gaat fietsen? Mazzelaar hoor.
C2C staat voor Coast to Coast: Van Whitehaven ( een van de startplaatsen) in het Lake District terug naar Newcastle. Die is wat heftiger dan de Hadrians Wall. Vandaar het heuvel-oefenen in Duitsland :wink:

Veel fietsplezier!

Groetjes, Sylvia
Dankjewel Sylvia,4 weken rondje Schotland nr 1 van europafietsers route.
Ik hoop dat het mee gaat vallen met de regen,maar ik ga er van uit dat het wel eens nat kan gaan worden.
Twee jaar terug Iceland,dat viel ook erg mee,soms met het gewoon een beetje mee zitten.
Succes en misschien wil je mee kijken op instagram
Biking2unknown
Ach, ik heb heb 2 weken lang een hitttegolf gehad in Schotland; geen spatje regen gehad. Misschien heb jij ook wel ook wel zo veel geluk :D
Ik zal je reisbelevenissen volgen, leuk hoor!
veel plezier!
Heb je ondertussen al iemand gevonden? Al een idee wanneer je dit zou willen doen?

Mvg

Kris
Hallo, heb je al iemand gevonden? Wanneer zou je dit willen doen en over hoeveel dagen gaat het juist?
Vriendelijke groeten Joram