Additionally, paste this code immediately after the opening tag: FIETSMAATJE GEZOCHT THAILAND half dec. - Forum Wereldfietser

FIETSMAATJE GEZOCHT THAILAND half dec.

Heb vorig jaar met een vriend 5 weken door Midden-Thailand gefietst en dat beviel me zeer.
Van 5 uur 's ochtends tot 13.00 uur op de pedalen en daarna bijkomen in mooie hotels met zwembad aan zee.
Heerlijk eten en prachtige stranden voor weinig geld.
Wil het deze winter weer gaan doen van Bangkok naar Singapore. 2/3 dagen fietsen en 1 dag rust....
Wie wil(len) ermee? Echt een aanrader. Ideaal om te fietsen, grotendeels vlak. Reken op 2 maanden. Ergens vertrekken rond half december.
Ben rond de 60 en vrouw.
Hoeveel kost bijvoorbeeld een nacht in zo'n hotel?
Ik ben wel geinteresseerd in low budget fietsen in landen als Thailand. Maar misschien is jouw buget groter dan de mijne.

Bekwaam
Hoi,

Aangezien je dit al eerder gedaan hebt en nog zo'n reis wilt doen moet het goed bevallen zijn.
Ik heb best interesse om je te vergezellen, maar ik wil wel een beetje weten waar ik aan toe ben en waar ik rekening mee moet houden.
Wellicht kan je me daar meer over inlichten.

Met vriendelijke groet, Sim.
Heb vorig jaar met een vriend 5 weken door Midden-Thailand gefietst en dat beviel me zeer.
Van 5 uur 's ochtends tot 13.00 uur op de pedalen en daarna bijkomen in mooie hotels met zwembad aan zee.
Heerlijk eten en prachtige stranden voor weinig geld.
Wil het deze winter weer gaan doen, eilandhoppen Filipijnen 2/3 dagen fietsen en 1 dag rust....
Wie wil(len) ermee? Echt een aanrader. Prachtig om te fietsen, jungle en bounty-stranden. Reken op 1 1/2 maand. Ergens vertrekken rond half januari 20.
Ben rond de 60 en vrouw.
Kennelijk heb je je plannen gewijzigd en wil je niet meer naar Thailand maar naar de Philippijnen.
Dan is het handiger om even het oude topic af te sluiten en een nieuwe te starten.