Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorjaar 2020 Oost Europa- 3 maanden? - Forum Wereldfietser

Voorjaar 2020 Oost Europa- 3 maanden?

Hoi wereldfietsers!

Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje (m/v- liefst iemand in de zelfde leeftijd :-) )-voor in het voorjaar 2020. Precieze datum heb/weet ik nog niet, maar ik wil iig vanaf mei/juni 2020 drie maanden rondtrekken.
Ook een strak plan heb ik nog niet, maar het idee is om in Europa te blijven. Genoeg moois te zien en scheelt weer vliegen ;-)

Ik zelf ben 36, vrouw en kom uit Amsterdam. Ik heb een enkele fietsreis met bepakking gedaan, dus wel enige ervaring. Hoeft van mij niet heel hard en ver, maar een beetje doorfietsen vind ik wel lekker. Liefst kamperen en soms een hotelletje.
Interesse? Ideeën? Laat t mij weten!

groetjes, Floor
hoi floor
ik ben Roland uit Amsterdam en ook ik wil in de lente beginnen met een tour door Europa heb nog niet echt een een duidelijke route maar dacht via hamburg naar denemarken maar het kan eigelijk nog alle kanten op zou het leuk vinden om een stuk samen te fietsen ben echter wel een stuk ouder (47) en heb ook nog niet veel fietsreizen gemaakt afgelopen zomer was de eerste keer 2mnd door nederland dat beviel zo goed dat ik nu door europa wil
lijkt het je ook gezellig om een stuk samen op te fietsen hoor ik graag van je
vriendelijke groet Roland
ha Roland,

Ik had je een PB gestuurd, maar weet niet of deze goed is ontvangen. mijn mailadres is: floortekiefte[at]gmail[punt]com