Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Velo 6 - Forum Wereldfietser

Velo 6

Voorjaar 2020 wil ik (redelijk sportieve vrouw) de Velo 6, door Frankrijk gaan fietsen. Tentje mee, zo af en toe of zo nodig een hotelletje of hostel. Het idee is om de fietsbus naar St. Nazaire te nemen, hup op de fiets
naar Basel, en daar met fietsbus of trein weer naar Nederland. Ik zit niet meer vast aan een werkgever, dat maakt de vertrekdatum en reistijd flexibel ( nou ja, de bus bepaalt mede) Ik heb onderweg geen haast, de reis is het doel... hoef onderweg niet álles te zien maar wil ook niet overal aan voorbij fietsen.
Als dit je aanspreekt stuur dan ern berichtje. Kunnen we kijken of onze ideeën overeenkomen.
Goedenavond,
Leuk berichtje van jou, wat ons wel aanspreekt. Wij zijn een echtpaar, allebei 57 jaar, die op dezelfde manier willen fietsen als jij. Circa 60/70 km per dag, regelmatig terrasje/picknick, en ook wat bekijken, maar alles zien hoeft van ons ook niet. Wij zijn ook heel flexibel in de (vrije) tijd en kunnen de vrije dagen (weken) allebei zelf indelen.
We zijn al regelmatig op fietsvakantie geweest in Duitsland, Tsjechië, Belgie en Nederland. Met tentje, zonder fietsondersteuning.

Lijkt het je leuk om met ons eens een keer af te spreken en een dagje te gaan fietsen, mail ons dan terug. Voor ons is gezelligheid en vriendschap heel belangrijk.
Wij wonen in Bergeijk, circa 25 km ten zuiden van Eindhoven.
Groet Europafietser2020
In het voorjaar een fietsreis, daar heb ik wel zin in.
Hoelang wil je weg?
Hallo,

Dit wat je beschrijft sluit aan bij mijn ideeën over het maken van een fietstocht.
Ik heb een aantal lange tochten gefietst en ik vind het heerlijk om te doen. Afgelopen zomer heb ik alleen gefietst maar ik vind het toch leuker om met dit 1 of meer mensen te doen. Ik ben ook niet gebonden aan tijd. Ik hou van de vrijheid die kamperen bied maar nu en dan een hotelletje is dan ook weer een cadeautje.

Groet Hielkje