Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje m/v gezocht voor tocht van 5-7 dagen - Forum Wereldfietser

fietsmaatje m/v gezocht voor tocht van 5-7 dagen

Ik woon in Belgie dicht bij Brugge. Een dertigtal km onder Zeeland. Ik zoek nog iemand om samen in 1 van de buurlanden een weekje te fietsen. 80 tot 120km per dag. Dit in de lente of in september. Waar en wanneer in overleg. Ik ben een man van 38. Leeftijd speelt geen rol. Overnachten graag in B&B of in goedkoop hotel.
Zou er ook een FB-groep bestaan waar men een fietsmaatje zoekt? Zo ja, hoe heet die?
Ik heb mijn plannen iets concreter gemaakt. Hopelijk gaat het zo sneller 1 of meer fietsmaatjes te vinden :-) Ik zou 6 dagen langs de frontlijnfietsroute willen fietsen. Te vertrekken aan de Belgische kust. Gemiddeld zo'n 100km per dag. Mag iets meer, mag iets minder zijn. Vertrekken op een vrijdag en de week erop terug treinen op donderdag. Omgekeerd mag ook, maar dan ongeveer te vertrekken in Nancy want ik heb maar 6 dagen (+ 1 dag voor de treinreis)
Dat lijkt mij een heel leuke tocht, mogelijk heb ik interesse (man 65 jr). Heb je een bepaalde periode in gedachten?
Dag Wim, Dank voor je reactie.

Ik heb 3 periodes waar ik kan.

Telkens vanaf een vrijdag.

27/3 tot 2/4
8/5 tot 14/5
25/9 tot 1/10

vriendelijke groeten